  • 1. Data: 2003-04-10 06:42:51
    Temat: mBank i mile zaskoczenie
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Witam

    Wczoraj kupowalam sprzet AGD za znaczna sume i placilam karta do eMaxa.
    Zdarzylam wyjsc ze sklepu i zadzwonil do mnie pan, przedstawil sie jako
    pracownik mBanku, ktory obserwuje transakcje dokonywane za pomoca kart
    platniczych i czy potwierdzam to, ze placilam przed chwila znaczna sume
    karta.
    Nigdy wczesniej sie z tym nie spotkalam, ale to chyba dobry pomysl ze strony
    mBanku. Ciekawe co, gdybym nie potwierdzila tych platnosci?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-10 06:51:39
    Temat: Re: mBank i mile zaskoczenie
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Nigdy wczesniej sie z tym nie spotkalam, ale to chyba dobry pomysl ze
    strony
    > mBanku. Ciekawe co, gdybym nie potwierdzila tych platnosci?

    Ciekawe co by bylo, gdybys powiedziala, ze to nie ty, i ze sprawdzasz
    wlasnie czy masz kart...... ojejej...... chyba mi karte ukradli z torebki,
    albo zgubilam............. :-)

    latet

  • 3. Data: 2003-04-10 07:58:47
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

> [...]
    > pracownik mBanku, ktory obserwuje transakcje dokonywane za pomoca kart
    > platniczych i czy potwierdzam to, ze placilam przed chwila znaczna sume
    Je też kiedyś płaciłem 3200 PLN i zadzwonili po około 15 minutach
    > Nigdy wczesniej sie z tym nie spotkalam, ale to chyba dobry pomysl ze
    strony
    > mBanku. Ciekawe co, gdybym nie potwierdzila tych platnosci?
    No coż zablokowali by rozliczenie transakcji do czasu wyjaśnienia i
    uruchomili jakieś
    tam procedury. Z jakim skutkiem to już nie wiadomo :)

  • 4. Data: 2003-04-10 12:49:40
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Vei" <a...@g...pl> skribis:

> [...]
    >karta.
    >Nigdy wczesniej sie z tym nie spotkalam, ale to chyba dobry pomysl ze strony

    pomysl pozyteczny, ale z drugiej strony - wielki brat czuwa! Nie kupuj nic
    kompromitujacego :)

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Bez glodowania i liczenia kalorii -

  • 5. Data: 2003-04-11 00:17:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl> writes:

    > No coż zablokowali by rozliczenie transakcji do czasu wyjaśnienia i
    > uruchomili jakieś
    > tam procedury.

    Watpliwe. Mogliby raczej zablokowac karte.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 6. Data: 2003-04-11 10:02:30
    Od: "Witek K." <w...@n...spam.sgh.waw.pl>

    --
    usun "no.spam." z mojego adresu

  • 7. Data: 2003-04-11 10:05:05
    Od: "Witek K." <w...@n...spam.sgh.waw.pl>

    > strony

    sorki za tego pustego posta, niechcacy mi sie nacisnelo.
    chcialem tylko dorzycic, ze jak w zeszlym roku placilem karta eMaxa za bilet
    samolot. (sporo bo >3 tys. zl) to tez do mnie zadzwonili, ale dopiero po
    jakis 2-3 dniach...
    pozdrawiam

    --
    usun "no.spam." z mojego adresu

  • 8. Data: 2003-04-11 10:57:48
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    > Nigdy wczesniej sie z tym nie spotkalam, ale to chyba dobry pomysl ze strony
    > mBanku. Ciekawe co, gdybym nie potwierdzila tych platnosci?

    Gorzej gdy jesteś za granicą i musisz zapłacic za tą rozmowę ...

    Tomasz

  • 9. Data: 2003-04-11 11:17:51
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Vei <a...@g...pl> wrote:
    > Nigdy wczesniej sie z tym nie spotkalam, ale to chyba dobry pomysl ze strony
    > mBanku. Ciekawe co, gdybym nie potwierdzila tych platnosci?

    Zastrzeżenie karty. Pomysł stosowany od dawna, m. in. przez Citi.

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2003-04-11 11:23:16
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Gorzej gdy jesteś za granicą i musisz zapłacic za tą rozmowę ...

    To ja wole zaplacic za rozmowe po wiekszej transakcji i miec wieksze
    bezpieczenstwo. Niedawno wszyscy mowili jakie to Citi jest wspaniale bo tak
    robi, widac ludzie z mBanku czytaja grupe :) I plus im za to.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )