  • 1. Data: 2003-04-10 08:36:00
    Temat: kupić czek bankierski-gdzie najtaniej
    Od: j...@o...pl

    Witam grupę i prosze o konsulta. Muszę wysłac 20 euro do Niemiec, nie mam
    imbusa, chcę kupić w banku czek bankierski (bez posiadania konta) i wysłać
    listem. W którym banku czeki bankierskie są najtańsze?
    Pozdrawiam wszystkich, Jacek

  • 2. Data: 2003-04-10 11:09:11
    Temat: Re: kupić czek bankierski-gdzie najtaniej
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    PeKaO S.A. Wystawienie czeku trwa jeden dzień, bank może go od razu wysłać
    pod wskazany adres. Opłata uzależniona jest od kwtoy czeku.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 3. Data: 2003-04-10 13:27:54
    Od: j...@o...pl

    Dzięki, Boa. Chcę ten czek bankierski wysłac do Niemiec, ale pewnie
    PeKaO ma tez czeki Deutsche Banku. Ciekaw jestem czy PeKaO sprzeda mi
    ten czek, nie mam u nich konta (dawno stamtąd zwiałem). Nie wiedziałem,
    że oni wysyłają czeki, to musi byc droga usługa, ubezpieczony list
    wartościowy, to drogi bank.
    Pozdrówko, Jacek