  • 71. Data: 2005-07-12 14:23:03
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    <n...@g...pl> wrote in message
    news:dauf2d$hga$1@inews.gazeta.pl...

    > P.S. I jezeli ci sie jaskra zaczyna na oczy rzucac, to sobie ja zoperuj i

    Jaskra, powiadasz... A wiesz, moja babcia ma, to pewnie i mnie może się to
    przytrafić.

    > potem zerknij sztucznym okiem, kto kogo pierwszy zaczal wymyslac, bo jak
    > mi
    > tutajszy bywalec naublizal, to wtedy savoir vivru nie wyklepywales.
    > Dziwne,
    > co?

    Nie mam chęci śledzić szczegółowo twojej historii choroby - zauważyłem
    jedynie, że w pewnym momencie zacząłeś ciskać się jak wsza na grzebieniu,
    dlatego napisałem kilka słów komentarza. Jeśli ci to nie w smak, to zapomnij
    o tym, o mnie, a najlpiej - o tej grupie dyskusyjnej.

    T.

  • 72. Data: 2005-07-12 14:57:46
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-12 16:19- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):

    > Zieeew... chciałoby mi się? Z nastawieniem ksobnym udaj się do
    > odpowiedniego specjalisty, ja już dzisiaj nie przyjmuję.

    Panie doktorze, a gdzież u pana etyka zawodowa? Wszak pan jesteś od
    skalpela, nieprawdaż?
    Rach-ciach i po wszystkiem. Trochę krzyku i cisza błoga.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 73. Data: 2005-07-12 20:28:31
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:
    > Wybaczcie, ale do banku sie przychodzi nie szukasc
    szczescia czy pecha,
    > tylko po swoje pieniadze. I jezeli bank gwarantuje, ze
    > wyplat do wysokosci 500USD/EUR nie trzeba awizowac, to
    > nie trzeba i pieniadze maja byc. A jezeli pieniedzy nie
    > ma, to ktos z centali rusza dupe, wysyla konwojentow z
    > kasetka i pieniadze sa. Albo kierowniczka (czy jak sie
    > tam u nich nazywa Asystenta d/s Dowodzenia :) ) rusza
    > dupe do kantoru i kupuje to 500 EUR... I sprawa jest
    > zalatwiona. Ja bym w opisanej sytuacji nie odpuscil.

    I tutaj się zgadzam. Kiedyś zadzwoniłem do hurtowni sprzętu
    komputerowego że przyjadę kupić pewien element.
    Przyjechałem, okazało się że akurat wszystkie zeszły.
    Handlowiec wyszedł z biura, przeszedł przez ulicę, kupił w
    sklepie (w detalu) i sprzedał mi w cenie hurtowej. No ale
    jemu zależało na kliencie. Fascynujące dlaczego kurwiszonom
    z banków nie zależy. Z tego co obserwuje w swojej
    miejscowości to branża przeżarta wprost nepotyzmem.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 74. Data: 2005-07-12 20:30:25
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie mo?e byae dobrze?
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    K.N. wrote:

    > A gdzie jest napisane, ze MB gwarantuje dostepnosc tych
    > 500 USD/EUR? Jest napisane, ze wyplata takiej kwoty jest
    > darmowa bez wczesniejszego awizowania.

    Argument słuszny ale odpada w sytuacji wcześniejszego
    telefonu do banku oraz odmowy awizowania takiej kwoty.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 75. Data: 2005-07-12 20:54:13
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > I tutaj się zgadzam. Kiedyś zadzwoniłem do

    [cut]

    > jemu zależało na kliencie. Fascynujące
    [cut]

    dlaczego kurwiszonom
    > z banków nie zależy. Z tego co obserwuje w
    [cut]
    Zgadzam się na całym froncie. Poniżej moja opowiastka.
    W sobotę zchodzę do sklepiku osiedlowego i nie mieli świerzych bułeczek a
    mleko tylko UHT. Wkur**iłem sie straszliwie dleczego te k******ony nie
    poszły do marketu obok po świerze bułeczki i mleczko dla swoego super
    zaje****ego klyenta.
    Rezygnuje z ich usług.

    Darek

  • 76. Data: 2005-07-12 22:23:22
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Tue, 12 Jul 2005 09:18:24 +0200, na pl.biznes.banki, K.N. w wiadomości
    <news:qfr6d1t350olkbj7rfsdm36fchgae98k2m@4ax.com> napisał(a):

    > Ok, to ja Cie ostrzegam jeszcze przed bankomatami euronetu i pko bp!
    > Nie dzialaja! Ide 3 minuty do bankomatu a on pisze, ze jest chwilowo
    > nieczynny. No i trace 6 minut na spacery i nie moge sobie lizaka
    > kupic.

    Widocznie jesteś wyjątkowym pechowcem, bo mnie się to może z jeden raz
    zdarzyło, ale wtedy podjechałem do innego bankomatu i kasę podjąłem.
    Natomiast w przypadku braku w oddziale gotówki na awizowaną z
    wyprzedzeniem wypłatę, w ten sposób wybrnąć z sytuacji już się nie da.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 77. Data: 2005-07-13 06:13:08
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "Grzegorz Szczepanik" <g...@o...pl> wrote in message
    > jemu zależało na kliencie. Fascynujące dlaczego kurwiszonom
    > z banków nie zależy. Z tego co obserwuje w swojej
    > miejscowości to branża przeżarta wprost nepotyzmem.

    To oświeć nas aniele boski jak pracownik w świetle prawa miał dokonać zakupu
    waluty w kantorze? No, czekam...

    topjes
    vel kurwiszon

  • 78. Data: 2005-07-13 18:43:59
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message

    > Panie doktorze, a gdzież u pana etyka zawodowa? Wszak pan jesteś od
    > skalpela, nieprawdaż?
    > Rach-ciach i po wszystkiem. Trochę krzyku i cisza błoga.

    Słusznie prawisz, dobrodzieju, zbędne gadulstwo przyczyną nieuzasadnionego
    wzrostu kosztów świadczeń medycznych :)

    T.

  • 79. Data: 2005-07-13 22:09:52
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > To oświeć nas aniele boski jak pracownik w świetle prawa miał dokonać
    > zakupu
    > waluty w kantorze? No, czekam...

    Widze, ze z argumentami postanowiles nie dyskutowac, tylko dalej wypisujesz
    te swoje bzdurne historyjki ?

    Tym razem chcesz powiedziec, ze od pewnego czasu kantory sa nielegalne i
    nie mozna tam dokonac transakcji w swietle prawa ????

    MAd Hat
    ter

  • 80. Data: 2005-07-14 00:05:09
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote
    in message news:db439f$mig$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Widze, ze z argumentami postanowiles nie dyskutowac, tylko dalej
    wypisujesz > te swoje bzdurne historyjki ?

    Kochany, wpierw wyzwałeś mnie od kurwiszona...

    > Tym razem chcesz powiedziec, ze od pewnego czasu kantory sa nielegalne i
    > nie mozna tam dokonac transakcji w swietle prawa ????

    ... A teraz pociskasz farmazony. Spróbuj odpowiedzieć MERYTORYCZNIE na moje
    pytanie. Powtórzę - jeśli poprzednio było napisane za małą czcionką - "Jak
    pracownik banku ma dokonać operacji zakupu waluty w kantorze?" Jak sobie to
    wyobrażasz? Tylko nie pisz, że ma iść i kupić bo padnę ze śmiechu :))))
    Pytam o więcej szczgółów.

    topjes