  • 21. Data: 2005-07-11 15:21:48
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > To niech trzymają 10k. Albo 20k. I na bieżąco uzupełniają. To jest

    Niestety ale rzeczywistość wygląda tak ze każda placówka ma określone limity
    gotówkowe (niskie). I w tym limicie się obracają.
    Przecież oni muszą ponosić koszt ubezpieczenie gotówki
    Ale pewnie zaraz zacytujesz następną historyjkę z Misia.

    Darek

  • 22. Data: 2005-07-11 15:24:40
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    > Tylko dlaczego zapewniali mnie na multilinii, że kasa na pewno będzie i w
    > ogóle nie ma co się przejmować?

    Proste. Multilinia nie ma informacji o tym ile dany oddział ma pieniędzy w
    kasie.
    Można do oddziału zadzwonić...

  • 23. Data: 2005-07-11 15:27:19
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    topjes <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> wrote:

    > A jak ktoś wypłaci 20k? ;) Spkojnie :)

    Bez przesady. Rozumiem, ze moga nie mieć np. 5tys. ale 500euro ?? To na
    cholere tam kasa w oddziale ??

  • 24. Data: 2005-07-11 15:28:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Samotnik wrote:

    > To niech nie mówi, że nie będzie problemu...

    Tak sobie podczytuję ten Twój płacz między zajęciami zawodowymi i mam
    pytanie: złożyłeś Ty w ogóle reklamację? Czy tylko postanowiłeś dać upust
    frustracji na pbb?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 25. Data: 2005-07-11 15:31:02
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@c...barg.sv> napisal(a):

    > Proste. Multilinia nie ma informacji o tym ile dany oddział ma pieniędzy w
    > kasie.

    To niech nie mówi, że nie będzie problemu...

    > Można do oddziału zadzwonić...

    Nie można! No chyba, że wycyganisz numer. Ale ja nie chcę wycyganiać
    numerów, chcę korzystać z mojej forsy...
    --
    Samotnik

  • 26. Data: 2005-07-11 15:32:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisal(a):

    > Niestety ale rzeczywistość wygląda tak ze każda placówka ma określone limity
    > gotówkowe (niskie). I w tym limicie się obracają.
    > Przecież oni muszą ponosić koszt ubezpieczenie gotówki

    Jednym słowem dostaję za co płacę. Płącę gówniane pieniądze za rachunek,
    to dostaję gównianą obsługę w gównianym McBanku. Coś w tym jest...
    --
    Samotnik

  • 27. Data: 2005-07-11 15:32:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@c...barg.sv> napisal(a):

    > Bez przesady. Rozumiem, ze moga nie mieć np. 5tys. ale 500euro ?? To na
    > cholere tam kasa w oddziale ??

    To nie jest kasa, to jest Multi... tfu, McKasa! ;-)))
    --
    Samotnik

  • 28. Data: 2005-07-11 15:36:51
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message

    > Jednym słowem dostaję za co płacę. Płącę gówniane pieniądze za rachunek,
    > to dostaję gównianą obsługę w gównianym McBanku. Coś w tym jest...

    Kochany - to teraz pora na Pekao SA. Tam dostaniesz obsługę godną opłat! :)
    Zaczynasz się robić powoli groteskowy ;))))

    pzdr
    topjes

  • 29. Data: 2005-07-11 15:40:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <g...@b...pl> napisal(a):

    > Tak sobie podczytuję ten Twój płacz między zajęciami zawodowymi i mam
    > pytanie: złożyłeś Ty w ogóle reklamację? Czy tylko postanowiłeś dać upust
    > frustracji na pbb?

    Jaką reklamację... Mnie w sprawie Multi nie zagniesz - ja mam doświadczenie
    z reklamacjami w Multibanku. Oni je... gubią. Dzwonisz po tygodniu i pytasz,
    jak tam Twoja reklamacja, a panienka na multilinii "jaka reklamacja?
    Ja u pana nie widzę żadnej reklamacji"... :D Jakie to proste - po prostu
    system gubi reklamację ICoNamPanTerazZrobi. Jedyne wyjście to nagrywać
    rozmowy.

    Pytaj dalej, mam jeszcze sporo historyjek. ;)
    --
    Samotnik

  • 30. Data: 2005-07-11 15:41:29
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    > To niech nie mówi, że nie będzie problemu...

    Łojezu...
    Mam tu obok siebie taki fajny śmieszny tekst na temat etykiet i ostrzeżeń.
    Widzę, że Ty uderzasz w podobny deseń. Jesteś chyba typem człowieka, który
    by się sądził z McDonaldsem o to, ze nie ostrzegli go, że kawa może być
    gorąca! :)

    Chyba oczywiste, ze może NIE być pieniędzy w kasie. Przed tym trzeba
    ostrzegać? Zrozum - nie twierdzę, że bank nie dał ciała, nie twierdzę, że
    fajnie by było gdyby tych 500 euro nie dali. Ale nie przesadzaj odsądzając
    ich od czci i wiary!
    Bo pani powinna Cię też ostrzec, że idąc do placówki możesz się zarazić
    chorobą zakaźną (bo akurat inny klient był chory), może nie działać
    bankomat, może nie działać wpłatomat, może nie działać system. Może też być
    tak, że placówka właśnie spłonęła albo została zalana. Disclaimer musiałby
    trwać kilkadziesiąt godzin abyś był usatysfakcjonowany - co też może się
    zdarzyć, że nie uda Ci się jednak podjąć tych 500 euro :)

    pzdr
    topjes