  • 11. Data: 2007-09-20 08:29:39
    Temat: Re: Czy ten system mBanku taki dobry?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Moze w mBanku po tej wekendowej przerwie poprawia cos w tym wzgledzie
    > - wprowadzajac albo osobna liste odbiorcow , albo mozliwosc
    > oznaczania, ktore przelewy zdefiniowane maja wymagac hasla przy
    > wykonywaniu.

    Naiwnyś. Już ze 20 takich przerw było i nie wprowadzili i nie
    zamierzają wprowadzić.

    MJ

  • 12. Data: 2007-09-20 08:44:51
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 15:39:37 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > O Citi sie nie wypowiadam, ale sadzac po interfejsie do karty...

    A tutaj to ja coś dorzucę, bo Citi ma jeden fajny "ficzer" - przelew
    zbiorowy czego nie ma mBank/Multi, BPH i BZWBK. Z zabezpieczeniami w Citi
    jest jak jest może coś poprawią.

  • 13. Data: 2007-09-20 08:46:12
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 22:28:11 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

    > To możeby i wystarczało, ale mbank ma zbyt ubogie wyszukiwanie historii
    > (brak wyszukiwania po nazwie), żeby to było wygodne.

    Teraz ma być największa przerwa XXI wieku w mBanku to może doczekamy
    się nowych "ficzerów" :)

  • 14. Data: 2007-09-20 08:46:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Wrz, 10:29, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Naiwnyś. Już ze 20 takich przerw było i nie wprowadzili i nie
    > zamierzają wprowadzić.
    >
    > MJ

    Mnie to specjalnie nie przeszkadza - wystarczy kopiowanie przelewow -
    duzo odbiorcow, zwlaszcza powtarzalnych nie mam.

    Tylko sie zdziwilem, jak zobaczylem takiego zonka w tak wychwalanym
    systemie.

  • 15. Data: 2007-09-20 10:30:38
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Ojojoj....
    > Dobrze, ze tych odbiorcow az tak duzo nie mam.
    > Widze, ze BPH to faktycznie "mercedes"
    > A i BZWBK wyglada lepiej.
    > O Citi sie nie wypowiadam, ale sadzac po interfejsie do karty...

    w sobotę spora aktualizacja systemów mbank. być może coś dojdzie. ja
    poki co na mbank nie narzekam. tylko czasami na niektorych komputerach w
    firefoksie rozjezdzaja mi sie ramki. generalnie ramki to porażka,no ale
    system budowano coś koło 2000 roku.

  • 16. Data: 2007-09-20 15:48:17
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 19 Sep 2007 22:32:06 +0000 (UTC), Kamil Jońca wrote:

    > Znaczy potwierdzasz, że to jest czyjeś widzimisię, niepoparte żadną
    > analizą ? :-P

    Na forum mBanku proszę ludzie o to chyba od powstania forum mBanku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 17. Data: 2007-09-20 16:30:35
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > A tutaj to ja coś dorzucę, bo Citi ma jeden fajny "ficzer" - przelew
    > zbiorowy czego nie ma mBank/Multi, BPH i BZWBK

    Jeśli przelew zbiorczy oznacza możliwość wysłania kilku przelewów przy
    użyciu jednego podpisu to w BPH możesz coś takiego zrobić. Musisz je tylko
    najpierw umieścić w koszyku.

    pozdrawiam
    as

  • 18. Data: 2007-09-20 19:08:28
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    jooseff pisze:
    > Może.
    > Ale jak ma przechwycić hasło jeżeli sam go nie podasz?

    Man in the middle.

  • 19. Data: 2007-09-22 12:26:55
    Od: Katie <n...@w...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > duzo odbiorcow, zwlaszcza powtarzalnych nie mam.
    >
    > Tylko sie zdziwilem, jak zobaczylem takiego zonka w tak wychwalanym

    No to ja napiszę coś pochlebnego na temat mBanku... Jako konto darmowe
    dla mnie jest rewelacyjne. Nie płacę nic za konto, nie płacę nic za
    debetówkę, za KK też nie płacę bo mam fajną promocję a spłacam w
    terminie, kredyt dali bez żadnego problemu i to z niskim jak na obecne
    warunki oprocentowaniem. Dla mnie interfejs użytkownika jest tak prosty
    jak to tylko możliwe, a także i przyjazny. Jako pracownik banku
    konkurencyjnego, mającego listę odbiorców napatrzyłam się, jak ludzie
    narobili sobie przelewów do odbiorców z listy, tyle, że odbiorcy śmieli
    zmienić rachunek a baranki nie sprawdziły dokładnie gdzie wysyłają i
    ...dupcia.
    Tak więc jak na darmowe konto, dla mnie rewelacja.

  • 20. Data: 2007-09-22 16:40:05
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Piotr Wojcicki" <drak99@NO_SPAM.gmail.com> napisał w wiadomości

    > Man in the middle.

    Tyle ze wczesniej wyswietli ci niezgodnosc certyfikatu,
    a w IE7 caly pasek adresu bedzie czerwony, trudno
    to przeoczyc nawet niewdomemu :)))