  • 1. Data: 2003-01-11 11:13:12
    Temat: Czy PKO BP SA zmienił
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Czy PKO BP SA zmienił terminy realizacji zleceń stałych?

    Do niedawna były one realizowane ostatnim Eliksirem. Od pewnego (niezbyt
    długiego) czasu - wcześniej. W tym tygodniu przelew realizowany jako
    zlecenie stałe był w mBanku już przed 15:00 (wcześniej następnego dnia
    roboczego).

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 2. Data: 2003-01-11 15:16:55
    Temat: Re: Czy PKO BP SA zmienił
    Od: m...@w...pl

> [...]
    > długiego) czasu - wcześniej. W tym tygodniu przelew realizowany jako
    > zlecenie stałe był w mBanku już przed 15:00 (wcześniej następnego dnia

    Bank nie zmienił daty wysyłki zlecenia stałego, ale od połowy grudnia zlecenia
    stałe są wysyłane I sesją Elixiru.Poprzednio były wysyłane ostatnią sesją w
    zleconym dniu, dlatego dawniej docierało ono dopiero następnego dnia roboczego.

  • 3. Data: 2003-01-11 18:46:20
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On 11 Jan 2003 16:16:55 +0100, m...@w...pl wrote:

> [...]
    >zleconym dniu, dlatego dawniej docierało ono dopiero następnego dnia roboczego.

    To w sumie dziwne, bo moje stałe zlecenie z datą 5-go każdego
    miesiąca, w styczniu znalazło się już 3-go na rachunku odbiorcy!!!

    --
    Amnesiac

  • 4. Data: 2003-01-11 18:58:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Amnesiac"

    > To w sumie dziwne, bo moje stałe zlecenie z datą 5-go każdego
    > miesiąca, w styczniu znalazło się już 3-go na rachunku odbiorcy!!!

    to wlasnie nie jest dziwne - skoro 5 stycnia byl wolny wykonywali zlecenie
    3-go
    A ze teraz wystawiają zlecenia rano - NARESZCIE Z GŁOWĄ - to rowniez 3-go
    doszlo do klienta.
    Po staremu zdjeliby ci z rachunku 3-go a wyslali 6-go
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-01-11 19:06:43
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On Sat, 11 Jan 2003 19:58:29 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

> [...]
    >doszlo do klienta.
    >Po staremu zdjeliby ci z rachunku 3-go a wyslali 6-go

    OK, ale czy operacja nie powinna być wykonana w pierwszym dniu
    roboczym PO wolnym dniu?

    --
    Amnesiac

  • 6. Data: 2003-01-11 19:54:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Amnesiac"
    > OK, ale czy operacja nie powinna być wykonana w pierwszym dniu
    > roboczym PO wolnym dniu?

    ja tam wole przed dniem wolnym
    Najlepiej bylo w dawnym WBK - do kazdego zlecenia klient deklarowal PRZED
    czy PO dniu wolnym. Po przejsciu na nowy stystem ICBS bez pytania klienta o
    zdanie i poinformowania go o tej zmianie zdejmuja z rachunku w sobote a
    wysylają w drogę w poniedzialek
    Takiemu bankowi nalezy powiedziec żegnam i to wlasnie zrobilem w tym
    tygodniu (tez mialem zlecenie na 5-go)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-01-12 06:45:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avpsqs$e9e$1@news.tpi.pl, blad wrote:

> [...]
    > pytania klienta o zdanie i poinformowania go o tej zmianie zdejmuja z
    > rachunku w sobote a wysylają w drogę w poniedzialek

    Nie wiem, kiedy w moim oddziale wprowadzili ICBS, ale mniej wiecej od połowy
    2002 zlecenia stałe-zmienne na wyciągu pojawiały się w niemalże
    przypadkowych dniach i kwotach powtórzonych z zeszłego okresu, po czym była
    ręczna korekta (uznanie i druga już prawidłowa operacja). Tak było prawie co
    miesiąc.

    > Takiemu bankowi nalezy powiedziec żegnam i to wlasnie zrobilem w tym
    > tygodniu (tez mialem zlecenie na 5-go)

    Słuszna decyzja :)
    Witaj w klubie.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-01-12 10:30:59
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    > OK, ale czy operacja nie powinna być wykonana w pierwszym dniu
    > roboczym PO wolnym dniu?

    To zależy czy pytałeś dysponentke .. mozesz albo tak albo tak ... jak Ci
    wygodniej ..dzien przed lub dzien po ..
    Defaultowo jest przed :)

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 9. Data: 2003-01-12 21:58:43
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 11 Jan 2003 20:54:43 +0100, w <avpsqs$e9e$1@news.tpi.pl>, "blad"
    <b...@W...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Amnesiac"
    >
    > ja tam wole przed dniem wolnym

    Hmm, w sumie nieważne jak wolisz, ważne jak powinno być :).
    A powinno być PO.

  • 10. Data: 2003-01-13 12:16:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski"

    > Hmm, w sumie nieważne jak wolisz, ważne jak powinno być :).
    > A powinno być PO.

    WOLNO ci PO dniu wolnym zapłacić ale to nie oznacza, że tak POWINIENES
    płacić.
    Ponieważ czasem automaty w komputerach bankowych potraktują późńiejszą
    wpłątę jako opóźnioną i trzeba ją reklamować, więc ja wolę płacić PRZED.

    Jeżeli na pytanie "którą ręką powinno się jeść zupę" odpowiem "wolę lewą" to
    ty pewnie odpowiesz, że nieważne co ja wolę, a "powinno się jeść prawą ręką"
    ;-))
    *** blad ***