  • 11. Data: 2003-01-13 14:04:13
    Temat: Re: Czy PKO BP SA zmienił
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avuao0$9p4$1@news.tpi.pl, blad wrote:
    > Użytkownik "Radosław Popławski"

    > WOLNO ci PO dniu wolnym zapłacić ale to nie oznacza, że tak POWINIENES
    > płacić.
    > Ponieważ czasem automaty w komputerach bankowych potraktują późńiejszą
    > wpłątę jako opóźnioną i trzeba ją reklamować, więc ja wolę płacić
    > PRZED.
    >
    > Jeżeli na pytanie "którą ręką powinno się jeść zupę" odpowiem "wolę
    > lewą" to ty pewnie odpowiesz, że nieważne co ja wolę, a "powinno się
    > jeść prawą ręką" ;-))
    > *** blad ***

    Dokładnie. Radku, chyba lepiej dać wybór, niż go nie dać?
    Nawet gdyby nie było takiego logicznego i prawdziwego uzasadnienia, jak
    podał blad.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-01-13 15:45:00
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Sat, 11 Jan 2003 20:54:43 +0100, w <avpsqs$e9e$1@news.tpi.pl>, "blad"
    <b...@W...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Amnesiac"

    >Hmm, w sumie nieważne jak wolisz, ważne jak powinno być :).
    >A powinno być PO.

    Po dla terminow niedzielnych,
    platnosci "sobotnie" powinny byc placone w piatek.

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com