  • 1. Data: 2003-01-11 12:06:28
    Temat: konto firmowe w jakim banku
    Od: "grupy" <k...@o...pl>

    Witam,
    musze otworzyc konto bankowe (internet) z otworzylem dzialalnosc
    gospodarcza, ale zalezy mi na tym aby prowizje byly jak najnizsze poniewaz
    moja dzialalnosc nie bedzie przynosic wielkich dochodow a prowizje w
    betonowych bankach sa za duze
    pozdr Kasia

  • 2. Data: 2003-01-11 15:02:29
    Temat: Re: konto firmowe w jakim banku
    Od: Paweł Kowalak <v...@f...one.pl>

    On Sat, 11 Jan 2003 13:06:28 +0100, grupy <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > gospodarcza, ale zalezy mi na tym aby prowizje byly jak najnizsze poniewaz
    > moja dzialalnosc nie bedzie przynosic wielkich dochodow a prowizje w

    Jezeli potrzebujesz fizycznego kontaktu z bankiem, czyli potrzebna Ci
    placowka (np bedziesz czesto wplacac kase na rachunek) to polecam
    multibank, jezeli zalezy Ci na jeszcze nizszych prowizjach to mbank (ale
    brak placowek).

  • 3. Data: 2003-01-12 16:49:31
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Paweł Kowalak wrote in
    g:

> [...]
    > Ci placowka (np bedziesz czesto wplacac kase na rachunek) to
    > polecam multibank, jezeli zalezy Ci na jeszcze nizszych prowizjach

    Jak wygląda lista operacji (konkretnie wysłanych/otrzymanych przelewów)
    w Multibanku dla rachunku firmowego ? Dane typu nazwa, numer rachunku z
    jakiego się otrzymało przelew są dostępne ? Bo dotarły do mnie jakieś
    dziwne opinie na ten temat. I czy jest gdzieś demo dostępne ?

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {AFCCC2AA-4215-4BED-8803-C24BD426AF4F}

  • 4. Data: 2003-01-12 18:27:47
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > jakiego się otrzymało przelew są dostępne ? Bo dotarły do mnie jakieś
    > dziwne opinie na ten temat. I czy jest gdzieś demo dostępne ?

    Jeśli chodzi o miesięczny wyciąg papierowy to wygląda niestety niezbyt
    korzystnie: data + tytuł operacji + kwota + saldo.
    Może kiedyś to zmienią, ale na razie dostęp do pozostałych danych tylko
    przez net.
    Poza tym Multi jakoś nie bardzo potrafi sobie poradzić z miesiącami
    kalendarzowymi bo na wyciągu za grudzień wpisał mi już operacje ze
    stycznia.

    Pix

  • 5. Data: 2003-01-12 19:39:05
    Od: "lucgor" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >jakiego się otrzymało przelew są dostępne ? Bo dotarły do mnie jakieś
    >dziwne opinie na ten temat. I czy jest gdzieś demo dostępne ?

    Niestety kazdy elektroniczny przelew przychodzacy - czyli eleksir - do kazdego
    banku - tradycyjnego i elektronicznego - zawiera ograniczone informacje o tym
    za co ci twoj dluznik zaplacil
    z nazwa dluznika raczej nie ma problemow, z numerem konta - no coz - jest w
    toku operacja zmiany systemu numeracji rachunkow bankowych, wiec problemy sie
    zdarzaja
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-01-12 20:16:46
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > toku operacja zmiany systemu numeracji rachunkow bankowych, wiec problemy

    Nazwa dłużnika i konto pojawiają się w szczegółach przelewu dostępnym
    online,
    więc jedyny problem to taki, że nie ma po nich śladu w wyciągu.
    IMHO to ewidentnie wina Multi.

    Pix

  • 7. Data: 2003-01-12 20:22:18
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    lucgor wrote in news:03011220390580@polnews.pl:

> [...]
    > z nazwa dluznika raczej nie ma problemow, z numerem konta - no coz
    > - jest w toku operacja zmiany systemu numeracji rachunkow

    Fajnie że macie internet w Waszym przedszkolu. Za moich czasów nie
    było.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {6999C0EA-02B9-4DEB-B90D-2807307593AD}

  • 8. Data: 2003-01-13 21:52:11
    Od: Paweł Kowalak <v...@f...one.pl>

    On 12 Jan 2003 20:22:18 GMT, Grzegorz Podsiadło <e...@a...w.stopce> wrote:

    > Fajnie że macie internet w Waszym przedszkolu. Za moich czasów nie
    > było.

    Co ma piernik do wiatraka?

    --
    Pawel Kowalak