  • 1. Data: 2003-01-11 07:28:41
    Temat: Visa Classic PKO BP
    Od: k...@p...onet.pl

    Jak sie sprawdza w uzyciu ta karta ? Czy ta chargowka trzeba wpisywac PIN jako
    autoryzacja placenia oraz czy zdarzaja sie braki wpo laczeniu z bankiem?

  • 2. Data: 2003-01-11 08:25:01
    Temat: Re: Visa Classic PKO BP
    Od: Bambo Makumba <b...@a...pl>

    > Jak sie sprawdza w uzyciu ta karta ? Czy ta chargowka trzeba wpisywac PIN jako
    > autoryzacja placenia oraz czy zdarzaja sie braki wpo laczeniu z bankiem?
    ---
    Problemy z niektorymi platnosciami IO (przez internet) - karta nie autoryzuje sie od
    jakiego roku. (Duzy miiiinuuussss!)
    Paskudna 1% prowizja od transakcji bezgotowkowych - czyzby za malo zarabiali na
    prowizjach sciaganych od sprzedawcy?
    Tradycyjny balagan i kolejki w PKO BP - u mnie potrafia trzy razy wyslac po odbior
    karty z oddzialu do ekspozytury i z powrotem.
    +++
    Do zwyklych platnosci calkiem niezawodna - nigdy nie mialem problemow, dla wiekszosci
    transakcji ponizej 300 PLN z wyjatkiem terminali ecardu nie dzwoni po
    autoryzacje.
    Brak problemow z uzyskaniem sensownego limitu.
    To jest wypukla VISA, PIN trzeba wpisywac tylko w bankomacie.
    Z powodu --- nie uzywam jej ostatnio prawie wcale (za to moja zona sie do niej
    przekonala).