  • 1. Data: 2003-01-10 21:57:56
    Temat: nowa karta chipowa PKOBP
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>

    dziś odebrałem wznowioną kartę chipową Electrona PKO BP
    śliczny pasek magnetyczny koloru srebrno-czerwonego błyszczy z tyłu :
    http://www.zwiruk.pl/karty/pkobp_new_tyl.jpg
    a tak wyglądała poprzednia:
    http://www.zwiruk.pl/karty/pkobp_ve_red_tyl.jpg

    w oryginale wygląda bardzo ładnie, paski niemal identyczne
    paskiem na izzyBankwej karcie
    przy okazji aktywowałem możliwość korzystania z
    terminali samoobsługowych ROTFL maxymalny
    później opiszę.

    pozdrawiam

    --

    Karol Żwiruk
    k...@z...pl

  • 2. Data: 2003-01-11 07:29:21
    Temat: Re: nowa karta chipowa PKOBP
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > a tak wyglądała poprzednia:
    > http://www.zwiruk.pl/karty/pkobp_ve_red_tyl.jpg
    >
    > w oryginale wygląda bardzo ładnie, paski niemal identyczne

    A na którym pasku jest ten "chip" ?? Bo nie dostrzegłem.

  • 3. Data: 2003-01-11 09:15:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Karol Żwiruk" <k...@z...pl> writes:

    > przy okazji aktywowałem możliwość korzystania z
    > terminali samoobsługowych ROTFL maxymalny

    Zostales przeszkolony?

    MJ

  • 4. Data: 2003-01-11 10:37:29
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>

    > Zostales przeszkolony?

    zostałem, a jak :) a pin do automatu to klepałem w klawiaturę pani
    niedysponentki :)

    Karol Żwiruk
    gg:1384

  • 5. Data: 2003-01-11 10:37:54
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>

    > A na którym pasku jest ten "chip" ?? Bo nie dostrzegłem.

    tutaj:
    http://zwiruk.pl/karty/pkobp_new_przod.jpg

  • 6. Data: 2003-01-11 13:11:38
    Od: "nowy" <w...@w...pl>

  • 7. Data: 2003-01-11 14:08:26
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Karol Żwiruk" <k...@z...pl> wrote in message

    > zostałem, a jak :) a pin do automatu to klepałem w klawiaturę pani
    > niedysponentki :)

    ja powiedziałem, że nie chcę szkolenia bo się spieszę i podpiszę in blanco,
    że mnie pani przeszkoliła (może gdyby była bardziej atrakcyjna to udawałbym,
    że nie wiem jak działa klawiatura:))

    bardzo fajna sprawa te terminale - o 1 w nocy można sobie pójść do banku 1 w
    Warszawie) i zdefiniować na przykład przelew :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-01-11 18:43:47
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On Sat, 11 Jan 2003 15:08:26 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    >bardzo fajna sprawa te terminale - o 1 w nocy można sobie pójść do banku 1 w
    >Warszawie) i zdefiniować na przykład przelew :)

    A ile jest tych terminali i gdzie one są?

    --
    Amnesiac

  • 9. Data: 2003-01-11 20:26:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> writes:

    > A ile jest tych terminali i gdzie one są?

    Nie wiem i w oddzialach. I niestety dzialaja tylko te we wlasnym
    oddziale. PKOBP kiedys obiecywalo jakies "odmiejscowienie", ale juz
    dawno przestalo.

    MJ

  • 10. Data: 2003-01-12 12:46:14
    Od: z...@p...onet.pl

    troche OT od tematu kiedy karty z chipami będą w PEKAO???