  • 1. Data: 2002-02-05 11:58:16
    Temat: Re: Czy LG nas sprzedał?
    Od: "Jarek" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Paweł P. Baran" <d...@u...univ.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:a3oh8o$kv2$1@zeus.man.szczecin.pl...
> [...]
    > jest wyraźnie punkt, czy zgadzam się na wykorzystanie danych w celach
    > marketingowych (ja standardowo zaznaczam wówczas 'nie' rzecz jasna), ale
    kto
    > ich tam wie, czy się takim drobiazgiem przejęli... No i stąd pytanie do
    > innych klientów LG - czy wam też Koreańczycy przysyłają śmieci na email,
    czy
    > to tylko mnie się tak pechowo trafiło i z tym bankiem nie ma nic
    wspólnego?
    > Swoją drogą - trza będzie chyba zacząć filtrować pocztę na serwerze...

    Nie mam konta w LG a tez otrzymuje sporo spamu z .kr

    Jarek

  • 2. Data: 2002-02-05 11:59:51
    Temat: Czy LG nas sprzedał?
    Od: Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl>

    Ostatnio dostaję spore ilości spamu. Większe niż dotychczas. A ponieważ
    spora (przeważająca) jego część pochodzi z Korei (adresy z domeny .kr albo z

    Paweł

  • 3. Data: 2002-02-05 12:02:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    właśnie
    > się zastanawiam, czy przypadkiem nie ma to związku z LG

    Nie ma. Ja dostaje rowniez taki spam, ale na adres ktory jest widoczny na
    grupach dyskusyjnych. Prawdopodobnie ktos wlasnie z usenetu zebral dane. :(

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 4. Data: 2002-02-05 12:04:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jesli korzystasz z tego konta np na tej grupie - to nie dziw sie -- palanty
    z koreii zapuszczaja roboty i wysylaja pozniej spam.
    "Ja mam od diapbla na nieuzywane przeze mnie na newsach konto
    a...@p...fm - filtr ropsnie i rosnie - ale i tak wysylaja.
    Najciekawsza jest zabawa z a...@a...com - ktore uzywam obecnie na
    usnecie...
    Tyle spamu (a uzywam je tylko tutaj - nie wysylam bo to jest alias na zwykle
    konto), to glowa mala...
    Reasumujac LG nie ma nic wspolnego

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-02-05 12:46:44
    Od: Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl>

    > Jesli korzystasz z tego konta np na tej grupie - to nie dziw sie --
    palanty
    > z koreii zapuszczaja roboty i wysylaja pozniej spam.

    Tak, rzeczywiście, mogą przeglądać tę grupę, bo poza nie dającymi się
    wyświetlić krzakami w tych ich hateemailach występują też cyfry i procenty i
    to wytłuszczone.
    Taaa... Czy oni w ogóle myślą? Przecież w ten sposób nie tylko nie zyskają
    _żadnego_ klienta (osobiście nie znam nikogo, kto by czytał po koreańsku), a
    nawet przeciwnie - przecież większość ludzi blokuje spamerów wg cech
    wspólnych - czyli w tym wypadku będzie to właśnie .kr w polu from... No, ale
    to już NTG.

    > Reasumujac LG nie ma nic wspolnego

    To jedno chociaż pozytywne...

    Paweł

  • 6. Data: 2002-02-05 12:50:23
    Od: Marcin Kaniewski <m...@g...pl>

    Witam

    Ja tez dostaje sporo spamu z Korei lub innych Chin, a z LG nie
    mialem nic wspolnego.

    Pozdrawiam, Marcin

  • 7. Data: 2002-02-05 16:19:25
    Od: <y...@y...pl>

    > Taaa... Czy oni w ogóle myślą? Przecież w ten sposób nie tylko nie zyskają
    > _żadnego_ klienta (osobiście nie znam nikogo, kto by czytał po koreańsku), a
    Już znasz ;-) ja czytam i pisze (wbrew pozorom nieczesta sztuka w tych jezykach
    dla europejczyka) mówie też troche ;-)
    Zeby bylo zabawnie mialem konto w LG i nie dostawalem nic!
    Yorge

  • 8. Data: 2002-02-06 07:52:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 05, 2002 at 05:19:25PM +0100, y...@y...pl wrote:

    > Już znasz ;-) ja czytam i pisze (wbrew pozorom nieczesta sztuka w tych jezykach
    > dla europejczyka) mówie też troche ;-)
    > Zeby bylo zabawnie mialem konto w LG i nie dostawalem nic!

    A moze chcesz dostawac forward ode mnie? Troche tego dostaje i nie
    chce zeby sie zmarnowalo ;-)

    BP,NMSP.

    --

    --w