  • 31. Data: 2002-06-25 11:56:52
    Temat: Re: Czy KK jeszcze się opłaca ?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    >  Napisz dlaczego ...

    transakcje poniżej floor limit - offline
    transakcje mo/to/io
    transakcje w żelazkach
    możliwośc upoważnienia do obciążania
    preautoryzacje(hotele)

    >  Chyba nie czytasz FAQ, więc podam Ci: LG, Raifeisen, Lukas, ING
    > (przedpłacona).

    te marmurki są troszke mało marmurkowate:))))

    >   Nie korzystam - ma swój pojazd.

    zwłaszcza jak polecisz do innego miasta:))) chyba samochodu do samolotu nie
    wsadzisz chyba że do transportera wojskowego:))))))

  • 32. Data: 2002-06-25 12:04:47
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Można. Wtedy założenie było takie, że należnosci spłaca się w terminie,

    Moze chociaz na tej grupie przestaniemy wzorowac sie na "środkach masowego
    przekazu", ktore nie rozrózniają naleznosci od zobowiazan.

    Karol

  • 33. Data: 2002-06-25 12:55:54
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > transakcje poniżej floor limit - offline
    > transakcje mo/to/io

    A tego to nie znam - możesz opisać, bo kojarzy mi się to z odmianą "się" w
    języku włoskim (mi/ti/si).

    > transakcje w żelazkach
    > możliwośc upoważnienia do obciążania
    > preautoryzacje(hotele)

    Reszta jest dla mnie jasna.

    Piotrek

  • 34. Data: 2002-06-25 13:11:02
    Od: "yaler" <y...@p...usun.com>

    > Chyba nie czytasz FAQ, więc podam Ci: LG, Raifeisen, Lukas, ING
    > (przedpłacona).

    marmurkowy ROR w LG kosztuje 3pln/mies. (ten w ktoryj daja MC)

  • 35. Data: 2002-06-25 13:24:26
    Od: <n...@p...onet.pl>

    >  A tego to nie znam - możesz opisać, bo kojarzy mi się to z odmianą "się" w
    > języku włoskim (mi/ti/si).

    mo - mail order (transakcja listem np. katalogi wysyłkowe)
    to - telephone order (transakcje przez telefon np. sextelefony:))) )
    io - internet order (transakcja przez internet)

  • 36. Data: 2002-06-25 13:37:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "RobertS" <r...@g...pl> wrote in message news:3D18472C.B3B15639@go2.pl...

    > 35 + 3*12

    A konto to co??? Niechciany dodatek? Rachunek osobisty i tak się posiada
    więc po co liczyć jego koszt?

    K. Kowalski

  • 37. Data: 2002-06-25 13:40:17
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Chyba nie czytasz FAQ, więc podam Ci: LG, Raifeisen, Lukas, ING
    > (przedpłacona).

    A co to niby jest: ROR ING Maestro pre-paid? :-)))) Co to za ROR? To się
    chyba nawet na a vista nie łapie. W LG już jest opłata za prowadzaenie
    konta. Pozostaje Ci RB i Lukas (saldo 5000) - razem 1,5 konta ;-)

    K. Kowalski

  • 38. Data: 2002-06-25 16:16:21
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 1. Nie kazdy ma szanse otrzymac KK

    Podobnie i debetowej - bodaj 1000zl obrotu i 3 miesiace posiadania w multi
    prawda?

    > 2. Porownujac koszty KK do VC debetowej wlicz uslugi bezplatne jakie masz
    > oferowane w ramach RORu

    A ja ich nie chce!

  • 39. Data: 2002-06-25 16:17:32
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:af9csp$466$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > Hmmm - a dla Ciebie to specjalna taryfa jest za 70 zł? :-))) Dla
    normalnych
    > klientów jest 35 zł.
    > Bardzo mi się podoba cena KK :-))) Ja bym powiedział od 0 zł wzwyż.

    Bardzo chetnie otrzymam debetowa VC w Multi za 35zl bez posiadania rachunku,
    bo jest mi on do niczego nie potrzebny...

  • 40. Data: 2002-06-25 16:19:21
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:af9rns$e4u$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > A konto to co??? Niechciany dodatek? Rachunek osobisty i tak się posiada
    > więc po co liczyć jego koszt?

    Jak to po co? Bo bez niego nie otrzymasz VC debet. w przeciwienstwie do KK.
    Tak ciezko pojac, ze moge chcec karte, a nie chce rachunku? Po czorta mi 6
    ROR, najnizej oprocentowany ze wszystkich, najdrozszy w utrzymaniu?