  • 1. Data: 2002-06-24 23:14:58
    Temat: Jaki jest kod SWIF mBanku
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Uprzejmie proszę o podanie mi tegu numerka.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    MarcinM

  • 2. Data: 2002-06-25 13:05:22
    Temat: Re: Jaki jest kod SWIF mBanku
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Uprzejmie proszę  o podanie mi tegu numerka.
    > Z góry dziękuję i pozdrawiam

    Wlasnie. Podobno mozna jakos przelac - jak juz wplynie kasa, to pismo sla do
    podpisania, ze sie zgadzamj na przwalutowywania automatyczne. Jak zrobic przelew -
    co musze podac znajomemu w Holandii, zeby mogl mi przeslac pieniadze?

    Dzieki, Marek

  • 3. Data: 2002-06-26 07:11:42
    Temat: Re: Jaki jest kod SWIFT mBanku
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >zgadzamj na przwalutowywania automatyczne. Jak zrobic przelew - co musze
    podac znajomemu w >Holandii, zeby mogl mi przeslac pieniadze?

    Poczytaj na forum:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=273
    2&t=2501
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=390