  • 1. Data: 2002-06-25 07:29:02
    Temat: era i PZ i multi
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    2 tyg. terminu platnosci mineley w niedziele, patrze dzis na konto, a tam
    dalej pieniazki leza; nie chce, coby mi pozniej era jakies monity
    przysylala, niech sobie wiec wezma kaske;
    jak to jest? - PZ jest realizowane do wysokosci dostepnych srodkow, czy
    salda? bo mam teraz 12zl (+100 debetu do wykorzystania), a faktura opiewa na
    100zl

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2002-06-25 07:31:28
    Temat: Re: era i PZ i multi
    Od: "Paul" <N...@w...pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak to jest? - PZ jest realizowane do wysokosci dostepnych srodkow, czy
    > salda? bo mam teraz 12zl (+100 debetu do wykorzystania), a faktura opiewa

    Do wys. salda czyli razem z debetem.

    --
    Pozdr.,
    Paul.

  • 3. Data: 2002-06-25 07:34:39
    Od: "Paul" <N...@w...pl>

    Użytkownik "Paul" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Do wys. salda czyli razem z debetem.

    No i oczywiście głupoty napisałem - miało być do wys. środków dostępnych ( w
    każdym razie z debetem) ;)

    --
    Pozdr.,
    Paul.