  • 41. Data: 2002-06-25 19:17:18
    Temat: Re: Czy KK jeszcze się opłaca ?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:afa52u$vsu$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Podobnie i debetowej - bodaj 1000zl obrotu i 3 miesiace posiadania w multi
    > prawda?

    Ale to mozna zrobic bez sytalych zarobkow - a KK bez stalego zatrudnienia
    mozna miec tylko w Millennium

    --
    JaKi

  • 42. Data: 2002-06-25 20:44:53
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to mozna zrobic bez sytalych zarobkow - a KK bez stalego zatrudnienia
    > mozna miec tylko w Millennium

    Znow sie mylisz... W lukasie tez mozna, ja mam.

    pzdr

  • 43. Data: 2002-06-26 05:29:36
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > A co to niby jest: ROR ING Maestro pre-paid? :-)))) Co to za ROR? To się
    > chyba nawet na a vista nie łapie.
    Mozesz sobie nazywać to jak chcesz. Ja przelewem na konto karty i płace nią w
    sklepach i wypłacam w bankomatach. Opłatą było 5pln za karte i nic poza tym.

    >W LG już jest opłata za prowadzaenie konta.
    Jesze niedawno nie było.
    >Pozostaje Ci RB i Lukas (saldo 5000). - razem 1,5 konta ;-)
    Za e-konto w Lukasie nie pobieraja prowizji za prowadzenie (nawet jezeli nie
    masz 5k; ten warunek dotyczy PRO).
    > razem 1,5 konta ;-)
    Moim zdaniem razem 3.

    Piotrek

  • 44. Data: 2002-06-26 05:39:03
    Od: <n...@p...onet.pl>

    >   Mozesz sobie nazywać to jak chcesz. Ja przelewem na konto karty i płace
    nią w
    > sklepach i wypłacam w bankomatach. Opłatą było 5pln za karte i nic poza tym.

    ONA JEST KRAJOWA!!!!!!!:((((((
    I W DODATKU EUROPAY:(((((

  • 45. Data: 2002-06-26 06:43:20
    Od: <p...@p...onet.pl>

    >     W zeszłym roku ktoś na grupie wyliczył granicę, przy której opłaca się
    > włożyć kasę do banku internetowego, kupić kartę kredytową i używać ją do
    > wszelkich zakupów.
    >     Czy ktoś w Was mógłby podać wspomnianą granicę opłacalności posiadania KK
    ?

    Nikt nie podał tej wartości, więc sam spróbowałem obliczyć.

    Biorąc pod uwagę ofertę Lukasa założyłem, że:
    * koszt karty miesięcznie wynosi 3,25 pln
    * wykonuję transakcje 15-tego dnia okresu rozliczeniowego
    * środki na kartę przelewam ostatniego dnia grace period-u (21 dni)
    * miesiąc ma 30 dni, a rok 360 dni
    * zysk netto z odłożonych środków wynosi 5% (w skali roku)
    * środki na kartę przelewam ostatniego dnia grace period-u (21 dni)

    3,25 * 360 / (15+21) / 0,05 = 650 pln

    Piotrek

  • 46. Data: 2002-06-26 07:20:35
    Od: <p...@p...onet.pl>

    >   Mozesz sobie nazywać to jak chcesz. Ja przelewem na konto karty i płace
    nią w
    > sklepach i wypłacam w bankomatach. Opłatą było 5pln za karte i nic poza tym.

    Zaraz...
    Jak chciałem nabyć tą kartę, to dowiedziałem się, że gotówkowa wpłata na
    rachunek karty w kasie ING BSK obciążona jest prowizją... 10 PLN :-/
    (dla osoby nie posiadającej RORu w tym banku).
    Czy przelewy, na rachunek karty są wobec tego bezpłatne?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 47. Data: 2002-06-26 08:33:52
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    yaler napisał(a):

    > marmurkowy ROR w LG kosztuje 3pln/mies. (ten w ktoryj daja MC)

    to czego ja place 2 pln?

    roberts

  • 48. Data: 2002-06-26 08:36:43
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > (dla osoby nie posiadającej RORu w tym banku).
    > Czy przelewy, na rachunek karty są wobec tego bezpłatne?

    Oczywiscie, ze tak. Nie wplacam gotowki w kasie, bo trzymam ją w e-bankach, a
    ponieważ mam duzo ATM należących do ING w moim miescie i nie mam limitu wypłaty
    na tę kartę, to jest mi ona bardzo użyteczna.

    Piotrek

  • 49. Data: 2002-06-26 08:40:09
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > nią w
    >
    > ONA JEST KRAJOWA!!!!!!!:((((((
    Co tak krzyczysz ? Międzynarodową też będą wydawali.

    > I W DODATKU EUROPAY:(((((
    Nie wiedziałem, że jest to straszna wada. Ile procent więcej jest punktów
    obsługujących VE niż Maestro ?

    Piotrek

  • 50. Data: 2002-06-26 09:11:19
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Tue, 25 Jun 2002 22:44:53 +0200, "Szymon" <w...@p...com>
    napisał(-a):

    >Znow sie mylisz... W lukasie tez mozna, ja mam.

    potwierdzam. Prowadzę DG, nikt jeszcze poza urzędasami moich PITów nie
    oglądał, a żeby otrzymać kredytową kartę Lukasa wystarczyły trzy
    miesiące posiadania (bezpłatnego) e-konta i trochę obrotów na nim.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski