  • 11. Data: 2002-02-07 21:45:00
    Temat: Re: Czy KB upada?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:a3u9u6$77v$1@news.onet.pl...

    > To KB kiedykolwiek cos takiego obiecywal? A kolejki maja jedne z
    > najdluzszych...

    chyba ostatnio jednak [BZWBK] w tym przoduje

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-02-08 07:14:44
    Od: pit <"pit(bez nawiasu)"@solid.pl>

    > To KB kiedykolwiek cos takiego obiecywal? A kolejki maja jedne z
    > najdluzszych...

    W ulotce na temat konta jest napisane, że posiadacz Ekstrakonta VIP ma
    być obsługiwany w specjalnie oznaczonych okienkach, mają w banku nawet
    specjalne tabliczki ze stosowna informacją, których niestety nie
    wystawiają (przynajmniej w III o. w Gdańsku). A co do zwolnień to
    słyszałem, że głównie w księgowości i związane to jest z tym, że ze
    względu na stosowanie technologii informatycznej nie potrzeba tylu ludzi
    do pracy. A, że pracownicy siedzą w pracy po 10-12 godzin dziennie to
    inna sprawa.
    --
    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2002-02-08 08:54:00
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > A liczysz w tym PKO BP i Pekao SA ?

    Już nie, bo od nich dawno uciekłem :-) Oni są poza wszelką konkurencją...

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    --- Sygnaturka poszla sobie na spacer i nie wiadomo kiedy wróci

  • 14. Data: 2002-02-08 09:20:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > chyba ostatnio jednak [BZWBK] w tym przoduje

    Bo przychodza klienci z PBKu i Pekao SA ;)
    JAk sie zapisze to sie rozejdzie po kosciach - u mnie na Kabatach w Wawie -
    najdluzsza kolejka jaka widzialem liczyla z 5 osob. I to bylo raz. Normalnie
    kiedy nie przyjde - nie ma ludzi.

  • 15. Data: 2002-02-08 12:57:16
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    Wawie -
    > najdluzsza kolejka jaka widzialem liczyla z 5 osob. I to bylo raz.

    jak ja na nieszczescie swoje musze tam (I o/Kielce) podreptac to wchodze i
    widze tlum ludzi i czynne 2 dawne kasy (teraz stanowiska obslugi :-)) z 5 i
    reszte znudzonych panienek na okolo. Raz naiwny poprosilem niedysponentke
    obslugujaca rachunki firmowe do wydrukowania zestawienia RORu i lokat -
    poszla sprawdzac pelnomocnictwo i po 5 min przyszla i stwierdzila ze mam
    pelnomocnictwo tylko do RORu a nie do lokat i moge sie... - odstalem co
    swoje (jakies 30 min) do stanowiska przeznaczonego dla smiertelnikow i tam
    jakim cudem okazalo sie ze jednak mam pelnomocnictwo do wszystkiego :-)

    Ale ja juz chyba jestem uczulony na ten bank - wlasnie wczoraj sobie
    napisalem do CWO BZWBK pismo przypominajace o reklamacji KK ktora sie
    ciagnie od pazdziernika - BTW ma ktos adres korespondencyjny GINB?

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-02-11 09:26:42
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Ostatnio w KB zle sie dzieje- redukuja etaty i podobno chca poobnizac pensje
    > pracownikom. Poniewaz najwieksze koszty to osobowe znaczyloby, ze bank ma
    > slaba kondycje.  Czy trzeba uciekac z forsa ?. Moze ktos slyszal jakies
    > plotki?

    To jakis stek bzdur. Nie zauwazylem zadnych zmian. A koszty tna wszyscy.