  • 1. Data: 2002-02-06 17:57:01
    Temat: ktory bank najlepszy dla firmy ?
    Od: "kazow" <k...@s...uci.agh.edu.pl>

    chodzi mi dokladnie o konto w euro i wplaty z zagranicy , ktory nbank jest
    najlepszy?

    k...@s...uci.agh.edu.pl

  • 2. Data: 2002-02-06 20:27:11
    Temat: Re: ktory bank najlepszy dla firmy ?
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "kazow" <k...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    | chodzi mi dokladnie o konto w euro i wplaty z zagranicy , ktory nbank jest
    | najlepszy?
    |
    | k...@s...uci.agh.edu.pl

    co to jest nbank??

  • 3. Data: 2002-02-06 20:31:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > co to jest nbank??

    czeski blad - n jest kolo b na klawiaturze ;)
    czepliwy jestes tak BTW ;D

  • 4. Data: 2002-02-06 20:47:23
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości l...

    | czeski blad - n jest kolo b na klawiaturze ;)
    | czepliwy jestes tak BTW ;D

    Tak BTW ,"czeski blad" polega na przestawieniu
    znakow, a nie dodawaniu nowych.
    ;D

  • 5. Data: 2002-02-06 20:47:47
    Od: "kazow" <k...@s...uci.agh.edu.pl>

    sorry - czeski :)
    ale za odopwiedz to bylbym wdzieczny

  • 6. Data: 2002-02-06 21:09:15
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "kazow" napisał w wiadomości ...
    | chodzi mi dokladnie o konto w euro i wplaty z zagranicy , ktory nbank jest
    | najlepszy?

    Zaden z wynalazkow typu mBank, Inteligo etc.
    Czyli: "marmurek", a wiec PKO jedno i drugie,
    BPHPBK, BZWBK, KB - wybrac musisz
    sam. Najlepszy bedzie ten do ktorego bedziesz mial
    najblizej. Jak zalozysz w firmie Home Banking,
    Homecash, czy jak to tam beda zwali, nie bedziesz
    nawet musial do nich chodzic zbyt czesto.
    Oplaty wszedzie sa tak naprawde podobne, podobnie
    jest z kursami. Oszukiwac, wbrew niektorym tu opiniom,
    nie oszukuja. A ze od czasu do czasu cos Cie zdenerwuje -
    bez tego byloby nudno, a zreszta "niech pierwszy rzuci
    kamieniem, kto jest bez winy". (Czy jakos tak podobnie).

    JO