  • 1. Data: 2002-02-06 19:14:20
    Temat: Inteligo a PKO BP
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Hej,
    Czytam jak narzekacie na Inteligo że zmieniło oplaty, że nie wyslało info na
    piśmie że za poźno pionformowało itp. Moje doświadzenie z rachunkiem
    fimwowym w PKO BP są jednak o wiele gorsze, wczoraj byłem złozyc polecenie
    przelewu składek na zus, przypadkowo rzuciłem okiem na mała karteczkę z
    opłatami, wszystkie poszły w górę, moje z 36 na 50 kwartalnie a biznes
    parter poskoczyło do 15 zl za m-ąc. Na moje pytanie, od kiedy to obowiązuje
    usłyszałem odpowiedź że od 1.010.2002 r oraz że nie informuja o zmianie
    takich warunków indywidualnie. A zapytana dlaczego tej informacji nie było w
    styczniu (gdy odwiedziłem bank poprzednio) niedysponentka wzruszyła
    ramionami. Podobnie zareagowała gdy zwróciłem uwagę że na wydruku opłata
    składki zawiera w sobie a dodatkowo "no system tak nalicza.
    Ech chciałbym miec wasze problemy :-))) dla mnie Inteligo wobec pko bp jest
    mmo wszystko atrakcyjna alternatywą.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2002-02-07 09:18:05
    Temat: Re: Inteligo a PKO BP
    Od: "Radoslaw Zygmunt" <k...@i...pl>

    dlatego się w styczniu wyniosłem z PKO BP do Inteligo ;-)