  • 1. Data: 2002-02-06 19:51:58
    Temat: $ 4.2867
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Jak w temacie, dziś na zamknięciu Forexu.
    Niby na przetargu dziś popyt na obligacje był duży, tylko ciekawe czemu wzrosła
    ich rentowność.

  • 2. Data: 2002-02-06 20:01:27
    Temat: Re: $ 4.2867
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak w temacie, dziś na zamknięciu Forexu.
    > Niby na przetargu dziś popyt na obligacje był duży, tylko ciekawe czemu
    wzrosła
    > ich rentowność.

    Bo maja problemy z sfinansowaniem deficytu???
    A inwestorzy zaczyanja uciekac :)
    A ja sie tylko ciesze, bo moja lokata z 48% w skali roku wzrosla no nawet
    nie wiem, ale sporo :))) (mowa o miesiecznej lokacie zlotowki kupowane po
    ~3.98)

  • 3. Data: 2002-02-06 22:51:54
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >A ja sie tylko ciesze, bo moja lokata z 48% w skali roku wzrosla no nawet
    >nie wiem, ale sporo :))) (mowa o miesiecznej lokacie zlotowki kupowane po
    >~3.98)

    Witam

    A liczyles juz zyskownosc przy $/PLN 4.40 ? Bo wyzej to chyba nie bedzie.

    pzdr
    wkg

  • 4. Data: 2002-02-06 23:07:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A liczyles juz zyskownosc przy $/PLN 4.40 ? Bo wyzej to chyba nie bedzie.

    Wtedy sprzedam, czekaj 42 grosze.. Jakos kolo 110% :)

  • 5. Data: 2002-02-06 23:18:09
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Wtedy sprzedam, czekaj 42 grosze.. Jakos kolo 110% :)

    A nie myslisz odwrocic, ja sie tam nasadzam na zlotowke ?

  • 6. Data: 2002-02-07 14:34:34
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > nie wiem, ale sporo :))) (mowa o miesiecznej lokacie zlotowki kupowane po

    Twoj zysk jest prawdziwy tylko kiedy bedziesz kupowal produkty krajowe
    wykonane wylocznie z krajowych skladnikow, wszystko co sprowadzane z
    zagranicy bedzie odpowiednio drozsze. I czym sie tu cieszyc.

    Tomek

  • 7. Data: 2002-02-11 19:36:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Tomek" <t...@i...pl> writes:

    > Twoj zysk jest prawdziwy tylko kiedy bedziesz kupowal produkty krajowe
    > wykonane wylocznie z krajowych skladnikow, wszystko co sprowadzane z
    > zagranicy bedzie odpowiednio drozsze. I czym sie tu cieszyc.

    Tez nie do konca, bo krajowi producenci w takiej sytuacji podnosza
    swoje ceny ze wzgledu na mniejsza konkurencje importu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator