  • 1. Data: 2002-02-06 18:43:54
    Temat: Pioneer PekaO Arbitrazowy
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Co sadzicie o tym funduszu ? Czy mozna oszacowac ryzykow inwestowania w ten
    typ funduszu ? Chodzi mi o to ze jak kupuje jednostki funduszu akcyjnego to
    wiem ze jak wig pojdzie w dol np.30 proc to raczej nie zarobie, tutaj podaja
    jakos symulacje iz gdyby ich fundusz dzialal w okresie 30.06.2000-29.06.2001
    to bylby na plusie 53 proc. podczas gdy wig20 -37proc .

    --
    pg

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl

  • 2. Data: 2002-02-06 21:04:15
    Temat: Re: Pioneer PekaO Arbitrazowy
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    > Co sadzicie o tym funduszu ?
    wydaje się OK, z wyjątkiem opłat

    > Czy mozna oszacowac ryzykow inwestowania w ten typ funduszu ?
    praktycznie zerowe, w najgorszym przypadku to będzie fundusz rynku
    pieniężnego.

    poczytaj co to jest arbitraż

    stempelek
    http://www.obligacje.prv.pl
    s...@p...onet.pl
    gg: 503704

  • 3. Data: 2002-02-07 13:47:03
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Jak pieniezny to prowizje nie sa zbyt zachecajace.

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl