  • 1. Data: 2008-07-01 20:49:59
    Temat: Cos się stało z PRNEWS?
    Od: Thomas <t...@g...com>

    Witam,

    Co się dzieje z prnews.pl? Od piatku żadnego nowego wpisu. Były to dla
    mnie zawsze codzienny newsletter z najnowszymi informacjami z banków.
    Choc musze przyznac, ze uczestnicy tej grupy dyskusyjnej są zwykle
    szybsi z najnowsymi informacjami z banków.
    Teraz nie wiem jaki bank podnosi oprocentowanie po ostatniej podwyżce
    RPP. Poprostu nikt nie aktualizuje - co na to bankier.pl?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-02 23:26:18
    Temat: Re: Cos się stało z PRNEWS?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Thomas pisze:
> [...]
    > Teraz nie wiem jaki bank podnosi oprocentowanie po ostatniej podwyżce
    > RPP. Poprostu nikt nie aktualizuje - co na to bankier.pl?

    wesela, podroz poslubna, urlopy, obroniony doktorat (w koncu :D
    Jednym slowem przerwa urlopowa.

  • 3. Data: 2008-07-03 21:01:18
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Poprostu nikt nie aktualizuje - co na to bankier.pl?

    ciekawe tez, co na to ci co wplacali swego czasu na utrzymanie tego serwisu,
    ktory potem stal sie czyjas wlasnoscia

  • 4. Data: 2008-07-04 07:36:18
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe tez, co na to ci co wplacali swego czasu na utrzymanie tego
    > serwisu, ktory potem stal sie czyjas wlasnoscia

    A co, myśleli, że jak na niego wpłacą, to stanie się ich własnością?

    marekz

  • 5. Data: 2008-07-04 17:49:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Damian wrote:

    > ciekawe tez, co na to ci co wplacali swego czasu na utrzymanie tego serwisu,
    > ktory potem stal sie czyjas wlasnoscia

    wpłacali na utrzymanie serwisu.
    czego nie rozumiesz?