  • 1. Data: 2008-07-01 10:22:04
    Temat: BZ WBK 3D Secure - chamska próba "zachęty" do skorzystania z usługi.
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Sprawdzone po raz kolejny.
    Mam kartę kredytową Allegro.
    Przy próbie skorzystania z płatności Allegro, jestem przekierowywany na
    stronę Polcardu, a ze strony Polcardu na stronę BZWBK gdzie wybieram
    rezygnację z usługi 3D Secure. Następnie loguję się (prawidłowo), a BZ WBK
    wysyła odpowiedź do Polcardu, że nie potwierdza transakcji. Na stronie
    Polcardu naciskam więc popraw i znowu to samo. Dopiero przy trzeciej
    autoryzacji przechodzi.
    Tak się dzieje nie po raz pierwszy i uważam to za chamską próbę wymuszenia
    skorzystania z tej usługi.
    Mógłbym nawet z niej korzystać, gdyby nie fakt, że wiaże się to z
    dodatkowymi kosztami.
    Wiem koszt SMSa jest niewielki i rozpoczyna się od 6tego w miesiącu.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-07-01 10:46:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lip, 12:22, "Curious" <c...@m...pl> wrote:
> [...]
    > dodatkowymi kosztami.
    > Wiem koszt SMSa jest niewielki i rozpoczyna się od 6tego w miesiącu.

    A miales te usluge kiedys wlaczona i nastepnie zrezygnowales?

    Czy nigdy nie uruchamiales?

    Moze sa roznice dla kart w ktorych uruchomiono i zrezygnowano. w
    stosunku do "dziewiczych" w tym wzgledzie?

  • 3. Data: 2008-07-01 10:53:59
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > A miales te usluge kiedys wlaczona i nastepnie zrezygnowales?

    > Czy nigdy nie uruchamiales?

    > Moze sa roznice dla kart w ktorych uruchomiono i zrezygnowano. w stosunku
    > do "dziewiczych" w tym wzgledzie?

    Zebym to ja pamietal... Moglo sie kiedys zdarzyc. :)

  • 4. Data: 2008-07-01 10:57:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lip, 12:53, "Curious" <c...@m...pl> wrote:

    > Zebym to ja pamietal... Moglo sie kiedys zdarzyc. :)

    To kiepsko bedzie zdiagnozowac, w ktorej grupie jestes , jesli
    zachowania kart sie roznia pod wzgledem tych zaszlosci :)

  • 5. Data: 2008-07-01 11:19:29
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > To kiepsko bedzie zdiagnozowac, w ktorej grupie jestes , jesli
    > zachowania kart sie roznia pod wzgledem tych zaszlosci :)

    Dla ustalenia uwagi mozemy, z duza doza prawdopodobienstwa przyjac, ze
    przynajmniej raz zdarzylo mi sie skorzystac z tej uslugi. :)

  • 6. Data: 2008-07-01 13:22:01
    Od: k...@o...pl

    > Dla ustalenia uwagi mozemy, z duza doza prawdopodobienstwa przyjac, ze
    > przynajmniej raz zdarzylo mi sie skorzystac z tej uslugi. :)
    Jakiś czas temu ich rzecznik mi napisał, że własnie dwa razy trzeba
    rezygnować oraz, że co miesiąc(dwa? już nie pamiętam) trzeba
    rezygnowac na nowo.
    Z doświadczenia nie zdarza się to tak często ale faktycznie co jakiś
    czas trzeba na nowo rezygnować.

  • 7. Data: 2008-07-01 21:59:57
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Curious wrote:
> [...]
    > wysyła odpowiedź do Polcardu, że nie potwierdza transakcji. Na stronie
    > Polcardu naciskam więc popraw i znowu to samo. Dopiero przy trzeciej

    Z tego co pisza, to co kwartal, beda podejmowali 3 proby zaproponowania
    ci tej wspanialej uslugi. I te 3 proby wygladaja wlasnie tak upierdliwie
    jak to opisujesz (a to jest wlasnie jakis bug w ich systemie). Tak wiec
    ciesz sie - bo od tej chwili masz 3 miesiace spokoju :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 8. Data: 2008-07-02 08:03:33
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > jak to opisujesz (a to jest wlasnie jakis bug w ich systemie). Tak wiec
    > ciesz sie - bo od tej chwili masz 3 miesiace spokoju :-)

    Mam wrazenie, ze sa bardziej zawzieci w podejmowaniu tych prob. :)

  • 9. Data: 2008-07-02 09:56:44
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jul 2008 03:57:01 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > To kiepsko bedzie zdiagnozowac, w ktorej grupie jestes , jesli
    > zachowania kart sie roznia pod wzgledem tych zaszlosci :)

    Przed odpaleniem 3D tak miałem, później przez chwilę korzystałem z 3D i
    po ponowym wyłączeniu przy płatności allegro przez Polcard znowu to samo
    czyli za 3 razem przechodzi. Karty już prawie nie używam i tylko czekam
    na wenę aby się jej w końcu pozbyć.

    Xenocide

  • 10. Data: 2008-07-02 10:03:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Lip, 11:56, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > po ponowym wyłączeniu przy płatności allegro przez Polcard znowu to samo
    > czyli za 3 razem przechodzi. Karty już prawie nie używam i tylko czekam

    Ja do placenia przez net kupilem sobie KK electron z mBanku -
    ustawilem malutka dopuszczalna platnosc internetowa i trzymam pod te
    sporadyczne niewielkie zakupy.