  • 1. Data: 2008-07-01 17:03:02
    Temat: kredyt na remont
    Od: Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com>

    cześć,

    potrzebuję wziąć około 16000-18000zł na remont mieszkania, niestety nie
    wiem na na jaki bank się zdecydować. Niestety w mojej miejscowości są
    tylko 'większe' banki, czy w takim wypadku bank, który nie ma siedziby w
    moim mieście udzieli mi kredytu na telefon/przez internet? Co możecie
    polecić? Chciałbym okres spłaty nie dłuższy niż 4-5 lat.

    Druga sprawa to otrzymanie takie kredytu, prowadzę DG od listopada,
    przychód około 1900-2200 netto miesięcznie, czy jeśli nie prowadzę
    przynajmniej rok DG to mam szansę na kredyt? BZWKB na wstępie mi
    odmówił. Chociaż jeśli znajdę jakąś dobrą ofertę to moja mama
    zadeklarowała się, że weźmie na siebie.

    --
    Rafał Jeżak
    rjezak.(at).gmail.(dot).com

  • 2. Data: 2008-07-02 06:45:45
    Temat: Re: kredyt na remont
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Rafał Jeżak pisze:
> [...]
    > przynajmniej rok DG to mam szansę na kredyt? BZWKB na wstępie mi
    > odmówił. Chociaż jeśli znajdę jakąś dobrą ofertę to moja mama
    DG to nie problem, ale na taką kwotę (za mała) raczej nie dostaniesz
    kredytu hipotecznego. Chyba, że chcesz gotówkowy...

  • 3. Data: 2008-07-03 09:00:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Santander udzieli hipotecznego powyzej 10 tys. zł
    JaC

    -----