  • 1. Data: 2008-07-01 13:15:50
    Temat: Ubezp. podróżne
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Cześć,

    wybieram się z dziewczyną do Chorwacji na 2 tygodnie za jakiś czas. Jako, że
    wyrabiam sobie właśnie kartę kredytową, pomyślałem o tej z Raiffeisen "Dookoła
    Świata" (jest to MasterCard z darmowym ubezp. podróżnym dla właściciela karty
    i osoby towarzyszącej, ubezp. jest w UNIQA). Przeczytałem OWU, haków nie
    widzę. Z drugiej strony - można wykupić "normalne" ubezp. podróżne (np. Hestia
    Podróżnik dla 2 osób na 16 dni kosztuje 164zł).

    Czy korzystaliście z tego ubezp. podróżnego z Raiffeisen? Jest godne
    polecenia? A może macie jakieś korzystne niekorzystne dośw. ogólnie z ubezp.
    karcianymi albo/i UNIQA?

    Będę wdzięczny za każdą opinię.

  • 2. Data: 2008-07-01 18:10:33
    Temat: Re: Ubezp. podróżne
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Lip, 15:15, " " <b...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy korzystaliście z tego ubezp. podróżnego z Raiffeisen? Jest godne
    > polecenia? A może macie jakieś korzystne niekorzystne dośw. ogólnie z ubezp.

    Akurat w Uniqua nigdy likwidowałem szkody, więc trudno mi powiedzieć.
    Warunki ubezpieczenia wydają się w porządku i wystarczające, choć brak
    np. opcji opóźnienia lotu i bagażu.
    Ponadto co jest na plus w przypadku ubezpieczenia w Uniqa, nie
    wymagane jest opłacenie podróży kartą, aby ubezpieczenie było
    aktywne.
    Jeżeli chodzi o zakup ubezpieczenia, to polecam Elvię. Ta firma
    znakomicie się sprawdza w sytuacjach, kiedy trzeba z ubezpieczenia
    skorzystać. Hestia również ma dobrą opinię.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2008-07-02 09:43:43
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jul 2008 13:15:50 +0000, napisał(a):

    > Czy korzystaliście z tego ubezp. podróżnego z Raiffeisen? Jest godne
    > polecenia? A może macie jakieś korzystne niekorzystne dośw. ogólnie z
    > ubezp. karcianymi albo/i UNIQA?
    >
    > Będę wdzięczny za każdą opinię.

    Mam kartę, ale z ubezpieczenia nie korzystałem, na szczęście ;)
    Karta ogólnie dobra na .pl, podgląd przez www nie zachwyca ot ujdzie w
    tłoku. Płacić za granicą raczej nie polecam, bo niby nie ma żadnych
    dodatkowych % przy przewalutowaniu, ale za to kurs euro jest wyższy niż w
    innych bankach i to wyraźnie, więc na jedno wychodzi - generalnie raczej
    drogo. Acha ostatnio kolega chciał zrobić przelew z karty na swoje konto
    i niestety się nie dało. System uparcie czepiał się daty przelewu, więc
    osbie odpuściliśmy.

    PS Jakiś czas temu (rok albo lepiej) było na grupie o kartach i
    ubezpieczeniach podróżnych do nich, także poszukaj w archiwum, bo lektura
    była ciekawa.

    Xenocide