  • 1. Data: 2013-09-12 11:31:55
    Temat: Co zrobić z EUR w mBąku?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Po jakichś tam przelewach sprzed X lat zostało mi na koncie (eMax)
    prowadzonym EUR dosłownie kilkanaście euro. Leżą tam i gniją, próbowałem
    więc je przelać np. do kantoru i sprzedać - na flaszkę i piwo akurat by
    było. Tymczasem pokazał się komunikat (cytuję z pamięci): "przelewy
    zewnętrzne dozwolone są tylko w PLN". Czyli rozumiem, że mBąk chce mnie
    przewalutować? Powstaje zatem pytanie: w jaki sposób _skutecznie_
    wypłacić/przelać te drobne z EUR-mB-konto, np. do A-kantora?

    A jeżeli "niedasię" zrealizować wylewu w EUR, to może pozostaje to
    nieszczęsne przewalutowanie? Jak je zrobić?

    Oczywiście założenie podstawowe jest takie, aby koszty operacji nie były
    równe albo nie przewyższały kwoty owych kilkunastu EUR ;-)

    Pomożecie?
    pwz

  • 2. Data: 2013-09-12 15:20:30
    Temat: Re: Co zrobić z EUR w mBąku?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 12 Sep 2013 11:31:55 +0200, pwz napisał(a):

> [...]
    > przewalutować? Powstaje zatem pytanie: w jaki sposób _skutecznie_
    > wypłacić/przelać te drobne z EUR-mB-konto, np. do A-kantora?

    Znaleźć kantor który ma rachunek w mBąku. Jak dotąd nie spotkałem
    takiego, który nie ma

  • 3. Data: 2013-09-12 18:30:37
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-09-12 11:31, pwz pisze:

    > Tymczasem pokazał się komunikat (cytuję z pamięci): "przelewy
    > zewnętrzne dozwolone są tylko w PLN". Czyli rozumiem, że mBąk chce mnie
    > przewalutować?

    A może powstaje pytanie - dlaczego próbowałeś wykonać "przelew
    zewnętrzny" zamiast "przelew SEPA"?

    Sławek

  • 4. Data: 2013-09-12 22:16:04
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

> [...]

    > przewalutować? Powstaje zatem pytanie: w jaki sposób _skutecznie_
    > wypłacić/przelać te drobne z EUR-mB-konto, np. do A-kantora?

    Nie masz powiązanego z nim eKonta EUR? Z niego mógłbyś bez problemu zrobić
    przelew SEPA za 5zł. Jeśli nie masz, to proponuję otworzyć (bezpłatny),
    wykonać manewry i zamknąć oba konta.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2013-09-13 09:55:07
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-09-12 22:16, Borys Pogoreło pisze:

    > Nie masz powiązanego z nim eKonta EUR? Z niego mógłbyś bez problemu zrobić
    > przelew SEPA za 5zł. Jeśli nie masz, to proponuję otworzyć (bezpłatny),
    > wykonać manewry i zamknąć oba konta.

    Jak otwiera się eKonto EUR? Czy tylko przez tele-linię?
    pwz

  • 6. Data: 2013-09-13 10:07:18
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-09-12 18:30, Slavekk pisze:

    > A może powstaje pytanie - dlaczego próbowałeś wykonać "przelew
    > zewnętrzny" zamiast "przelew SEPA"?

    Już myślałem, że się uda [Rachunek EUR -> Przelewy -> SEPA], a tu
    czerwony pasek: "DOSTĘPNA KWOTA 18,89 NIEWYSTARCZAJĄC­A. NR AUTOR."
    Ki czort?
    pwz

  • 7. Data: 2013-09-13 10:08:19
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-09-12 15:20, jureq pisze:
    > Znaleźć kantor który ma rachunek w mBąku. Jak dotąd nie spotkałem
    > takiego, który nie ma

    Nie w tym rzecz. Alior Kantor ma rachunek w EUR i na niego chcę przelać
    te EUR. I nie mogę...
    pwz

  • 8. Data: 2013-09-13 11:28:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >rozumiem, że mBąk chce mnie przewalutować? Powstaje zatem pytanie: w
    >jaki sposób _skutecznie_ wypłacić/przelać te drobne z EUR-mB-konto,

    Sprawdzic czy da sie przelac na konto www.walutomat.pl w bre banku ?

    J.

  • 9. Data: 2013-09-13 12:08:14
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Fri, 13 Sep 2013 09:55:07 +0200
    pwz <p...@o...eu> wrote:

    > Jak otwiera się eKonto EUR? Czy tylko przez tele-linię?

    Mozna wyklikac.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 10. Data: 2013-09-13 18:53:24
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-09-13 12:08, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Mozna wyklikac.

    A gdzie? Bo mnie bank odpowiedział tak:
    "Nawiązując do Pana e-maila uprzejmie informuję, iż Bank nie posiada w
    swojej ofercie rachunku eKONTO w walucie EUR.
    Może Pan otworzyć rachunek eMAX walutowy."
    pwz