  • 1. Data: 2013-09-11 21:49:59
    Temat: Kantor z obsługą Citibanku?
    Od: k...@g...com

    Który kantor internetowy ma konta USD/GBP w Citibanku z obsługą od 1$/? ?

  • 2. Data: 2013-09-25 19:10:22
    Temat: Re: Kantor z obsługą Citibanku?
    Od: "k...@i...pl" <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 września 2013 21:49:59 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Który kantor internetowy ma konta USD/GBP w Citibanku z obsługą od 1$/? ?

    Ostatnio usłyszałem od znajomego, który pracuje w jednej z placówek Citibanku, że w
    kantorze internetowym https://internetowykantor.pl/ mają bardzo dobre kursy na walutę
    USD i GBP

  • 3. Data: 2013-09-25 21:22:43
    Od: k...@g...com

    On Wednesday, September 25, 2013 1:10:22 PM UTC-4, k...@i...pl wrote:

    > Ostatnio usłyszałem od znajomego, który pracuje w jednej z placówek Citibanku, że w
    kantorze internetowym https://internetowykantor.pl/ mają bardzo dobre kursy na walutę
    USD i GBP

    No to dobrze znajomy sciemnia, bo itnernetowykantor nie obsluguje GBP z Citi, a
    dodatkowo ich konta sa w sektorze korporacyjnym i Citi zaraz chce prowizje za
    przelewy, nie traktuje tego jako przelew wewn i za kazdym razem skladanie reklamacji
    jest do pupy.

  • 4. Data: 2013-09-26 11:26:50
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Sprawdź sobie np. tu - http://www.marketportal.pl/Default.aspx?typ=kantory