  • 1. Data: 2013-09-12 11:47:15
    Temat: czy ich pogięło?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Kurdę, no co jest z tymi interfejsami? Wszyscy hurtowo zaczęli zmieniać
    ustawienia i wygląd serwisów: mBank, Inteligo, teraz i Alior (Kantor)?
    Sraczki jakiejś dostali?
    BTW: w Alior kantor zniknęła mi zakładka z kartami do kont, a pojawił
    się nie-wiem-po-co-mi-potrzebny wykresik z kursami na pół strony... :-\
    pwz

  • 2. Data: 2013-09-12 11:48:58
    Temat: Re: czy ich pogięło?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-09-12 11:47, pwz pisze:
> [...]
    > BTW: w Alior kantor zniknęła mi zakładka z kartami do kont, a pojawił
    > się nie-wiem-po-co-mi-potrzebny wykresik z kursami na pół strony... :-\

    P.S. Kartę już widzę, pojawia się po kliku na rachunku z którym jest
    powiązana... B. intuicyjne :-\
    pwz