  • 1. Data: 2013-09-12 08:39:34
    Temat: Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł
    Od: m...@g...com

    Witam

    Od zawsze robiłem opłaty kartą kredytową Citibanku - przy wypełnianiu przelewu można
    zaznaczyć że chce się papierowe potwierdzenie pocztą tradycyjną i jest to bezpłatne
    dla przelewów z karty kredytowej

    No to wczoraj zapłaciłem rachunek z karty i... skasowali mnie:

    11/09 OPŁATA ZA POTWIERDZENIE PRZELEWU -7,00

    1) Czy coś się zmieniło w tym temacie - przy wypełnianiu przelewu na ich stronie
    nadal jest informacja że potwierdzenie przelewu jest bezpłatne dla przelewów z KK

    2) czy warto te 7 zł reklamować - zaznaczam jeszcze że jest to karta MAstercard WORLD
    wzięta w promocji - "dożywotnio za darmo"

    Dzięki

  • 2. Data: 2013-09-12 09:36:05
    Temat: Re: Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 08:39:34 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:

> [...]

    > 2) czy warto te 7 zł reklamować - zaznaczam jeszcze że jest to karta MAstercard
    WORLD wzięta w promocji - "dożywotnio za darmo"

    Reklamuj. Właśnie zajrzałem na konto mojej karty (taka sama promocja) i też pobrali.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-09-12 12:40:13
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.09.2013 09:36, luc pisze:

> [...]
    WORLD wzięta w promocji - "dożywotnio za darmo"

    > Reklamuj. Właśnie zajrzałem na konto mojej karty (taka sama promocja) i też

    Co ciekawe, przez długie lata nie umieli pobrac tej opłaty i w końcu
    zniknęli ją z TOiP. Widać nabrali umiejętności technicznych.

    Może opłatę za konto z saldem 0 też nauczą się brać?

    p. m.

  • 4. Data: 2013-09-12 14:10:35
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 12:40:13 UTC+2 użytkownik m napisał:

    > Co ciekawe, przez długie lata nie umieli pobrac tej opłaty i w końcu
    >
    > zniknęli ją z TOiP. Widać nabrali umiejętności technicznych.

    Niestety, ale opłata powróciła - w TOiP obowiązującej od 2013-08-31 pojawiła się
    pozycja:
    =====================
    Opłata za potwierdzenie dokonania przelewu 7 zł, bez opłat dla World Signia Ultime.
    =====================

    Ciekawe, czy uznają reklamację, bo w formatce jak byk było info o bezpłatnym
    potwierdzeniu?

    > Może opłatę za konto z saldem 0 też nauczą się brać?

    Na szczęście nie mam tam konta.

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2013-09-12 16:57:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> 2...@g...co

    : 2) czy warto te 7 zł reklamować - zaznaczam

    IMO warto -- Citi i Mille to IMO dobre banki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-09-17 10:38:31
    Od: luc <b...@g...de>

    Odpisali:

    ========================
    Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na Pana reklamację, informujemy, że opłaty za potwierdzenia przelewów
    zostały wycofane.
    Potwierdzenia zamawiane przez CBOL w formie PDF są bezpłatne, natomiast
    potwierdzenia zamawiane i wysyłane pocztą są płatne zgodnie z Tabelą Opłat i
    Prowizji.

    Pragniemy przeprosić za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji.
    ========================

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2013-09-17 11:18:42
    Od: m...@g...com

    ale czy zwrócą te 7 zł które pobrali?

  • 8. Data: 2013-09-17 11:34:37
    Od: luc <b...@g...de>

  • 9. Data: 2013-09-17 11:43:15
    Od: m...@g...com

    no i co z tego że jest zapis że zostały wycofane skoro 11/09 mi pobrali

    1) więc od kiedy zostały wycofane?

    2) czy oddadzą prowizje pobrane niesłusznie?

  • 10. Data: 2013-09-17 11:57:30
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 17 września 2013 11:43:15 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
    > no i co z tego że jest zapis że zostały wycofane skoro 11/09 mi pobrali
    >

    > 1) więc od kiedy zostały wycofane?
    >

    > 2) czy oddadzą prowizje pobrane niesłusznie?

    W moim przypadku, po złożeniu reklamacji, wycofali. A czy Tobie wycofają - tego Ci
    nie odpowiem. Reklamuj...

    Inna sprawa to to, że mają błąd w mechanizmie generowania plików PDF - w pliku nie ma
    całego opisu przelewu, który znajduje się na papierowym potwierdzeniu...

    pzdrwm
    luc