  • 1. Data: 2005-07-27 13:26:45
    Temat: Co zamiast MC w BPH?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    W zwiazku z tym, ze naliczyli mi oplate za brak wymaganej ilosci transakcji
    w miesiacu (co jest imho chore, ze wzgledu na to, ze w ogole nie licza sie
    kwoty transakcji), zamierzam sie z nimi pozegnac.
    Ktos wie o jakims banku wydajacym MC na podstawie wyciagow z innej karty?
    Niekoniecznie za darmo.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 2. Data: 2005-07-27 13:47:21
    Temat: Re: Co zamiast MC w BPH?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
> [...]
    > ogole nie licza sie kwoty transakcji), zamierzam sie z nimi pozegnac.
    > Ktos wie o jakims banku wydajacym MC na podstawie wyciagow z innej

    ING

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-27 13:53:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > ING

    A ma toto jakis sensowny dostep przez Internet?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 4. Data: 2005-07-27 14:01:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > A ma toto jakis sensowny dostep przez Internet?

    Noooo. Ujdzie w tlumie ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-07-27 14:04:52
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwoty transakcji), zamierzam sie z nimi pozegnac.
    > Ktos wie o jakims banku wydajacym MC na podstawie wyciagow z innej karty?

    MC wydaje BZWBK, jeśli zrobisz 4 transakcje chyba w ciągu miesiąca to zwrócą
    ci opłaę za wydanie karty (58 zł)
    Przez interenet widać wszystko co ważne, można ustawić nawet spłatę karty
    poleceniem zapłaty, także z konta z innego banku

  • 6. Data: 2005-07-27 14:17:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    http://f1.skip.pl/Clipboard01.png

  • 7. Data: 2005-07-27 16:16:27
    Od: "Fajas" <f...@f...pl>

    > Noooo. Ujdzie w tlumie ;)

    Tylko nie wiedza, ze go maja ;)
    Na moje pytanie czy moge miec podglad KK w Internecie uzyskalem kilka
    dziwnych odpowiedzi:
    - tak ale musi pan zadzwonic na infolinie,
    - tak ale musi pan zglosic sie do oddzialu
    - tak powinno byc automatycznie po podpisaniu umowy
    - tak zobaczy pan automatycznie ale tylko to, ze posiada pan karte, zadnej
    historii, zestawien transakcji, ale pracuje nad dodatkowymi
    funkcjonalnosciami...
    Dopracowalem sie w ING MC i VG ale obu nie widze w serwisie internetowym,
    narazie sie obchodze bez tego ale pewnie trzeba by ich jakos przycisnac do
    konkretnej odpowiedzi.

    Fajas

  • 8. Data: 2005-07-27 17:05:34
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 27 Jul 2005 18:16:27 +0200, w <dc8c16$48d$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Fajas"
    <f...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    > - tak zobaczy pan automatycznie ale tylko to, ze posiada pan karte, zadnej
    > historii, zestawien transakcji, ale pracuje nad dodatkowymi

    Prawidłowo odpowiedź brzmi: tak, ale musi pan osiadać rachunek, by do niego
    podpiąć kartę. Może to być bezpłatne OKO.

    > Dopracowalem sie w ING MC i VG ale obu nie widze w serwisie internetowym,
    > narazie sie obchodze bez tego ale pewnie trzeba by ich jakos przycisnac do
    > konkretnej odpowiedzi.

    Jeżeli nie masz OKO, to załóż. Jeżeli masz, to zadzwoń i powiedz by podpięli
    kartę do rachunku.

  • 9. Data: 2005-07-27 17:27:36
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Prawidłowo odpowiedź brzmi: tak, ale musi pan osiadać rachunek, by do
    > niego podpiąć kartę. Może to być bezpłatne OKO.

    A i to nie jest warunkiem wystarczającym, bo czasem potrzebne są trzy
    tygodnie i jakieś "procedury awaryjne" żeby zadziałało ;-)

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2005-07-28 06:20:29
    Od: Azazel <a...@p...fm>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Prawidłowo odpowiedź brzmi: tak, ale musi pan osiadać rachunek, by do niego
    > podpiąć kartę. Może to być bezpłatne OKO.

    i będę widział przy czymś takim dokonywane transakcje?
    Pozdrawiam
    A.