    From: "Agaska" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co teraz robić po LG ?
    Date: Mon, 28 Jul 2003 20:08:13 +0200

    > Po pierwsze: dlaczego na priva? Niech inni też skorzystają z porad ;-)

    Przyłączam się.

    > Po drugie: Dlaczego po LG? Póki co nic się z LGNecie nie zmieniło w
    TOiP -
    > a póki nie znamy szczegółów nowej oferty - nie ma powodu do paniki...

    Właśnie dostałam list od Nordei wszystko pozostanie tak jak jest do
    listopada, a potem wchodzi TOiP Nordei nawet mi ją wysłali jako załącznik.
    Stawiają ultimatum:
    "Wypowiedzenie upływa w terminie 58 dni od dnia wysłania niniejszego pisma,
    z zastrzeżeniem, iż Bank w terminie 28 dni od daty wysłania niniejszego
    pisma, otrzyma prawidłowo wypełniony i podpisany "Wniosek o rozwiązanie
    umowy o prowadzeniu rachunku..."

    Jeśli umowy nie rozwiążę to w listopadzie przyjdzie nowa umowa i pakiet
    startowy.

    Nie wiem czy skoro nie chcę mieć konta w Nordei na ich warunkach to mam
    teraz złożyć to wypowiedzenie czy spokojnie poczekać do listopada a potem
    nie podpisać nowej umowy? Czy też jeśli teraz nie wypowiem to w ten sposób
    zobliguję się do jej podpisania?

    > Jedynie dla tych, którzy posiadają LGNet jako jedyne konto -
    rekomendowałbym
    > otwarcie jakieś alternatywy - VWBank or mBank or Lukas.
    > Ale czy tej grupie są tacy, co mają konto tylko w jednym banku? ;-)

    No właśnie są :( Wcześniej miałam rachunek w PeKaO SA, ale stwierdziłam, że
    to z byt kosztowna fanaberia, LGNet spełniał wszystkie moje potrzeby więc
    tamto zamknęłam.
    Czekam na porady co dalej.

    Pozdrawiam
    Agnieszka