  • Data: 2003-07-28 21:27:04
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bg43h7$cn0$...@n...onet.pl,
    Michał Witkowski <m...@t...pl>:

    > Nie dezinformuje. Napisalem tylko to co przeczytalem dzisaiaj w
    > liscie od Nordei w ktorym byla nowa TOiP.
    >
    > <cytat>
    > Oferta wazna od momentu konwersji informatycznej do 30.06.2004r
    > Zawarte ponizej stawki prozwizji i oplat beda mialy zastosowanie wobec
    > klientow dawnego LGnet, od dnia konwersji informatycznej, planowanej
    > przez Bank na listopad 2003.
    > 2. Prowadzenie rachunku 3zl.
    > 7.2. Przelew do innego banku 0,60 zl.
    > </cytat>
    >
    > Sam bylem zdziwiony tym co dostalem, czytajac na grupie, ze mialo byc
> [...]

    Potwierdzam to co napisal MIchal. Tez dzis dostalem to pismo i TOiP
    przejsciowa.
    Dodam jeszcze, ze zlecenie stale 40gr., zmiana danych w zleceniu 3zl.
    Jest to TOiP dla klientow d. LGnet od listopada do 30.06.2004.

    Potwierdzenie tego, ze od listopada beda oplaty jest rowniez w samym pismie:

    "Informujemy rowniez, iz do czasu planowanej na listopad 2003 roku konwersji
    informatycznej wszystkie Pani/Pana rachunki funkcjonowac beda na
    niezmienionych zasadach, wg stawek oplat i prowizji, ktore obowiazywaly w
    dawnym LG Petro Bank. Do tego czasu aktywna zostaje rowniez karta Maestro."

    Dosc nieelegancko, ze kaza szukac w systemie transakcyjnym wniosku
    niezbednego do waznosci wypowiedzenia. A co, jesli ktos nie aktywowal kanalu
    internetowego tylko obsluguje przez telefon? Albo sobie zablokowal nie
    nadazajac z wymyslaniem hasel co 2 mies.?

    Koperty z adresem zwrotnym tez nie uswiadczysz.

    Ja wydrukowalem wniosek i wysylam listem zwyklym.

    --
    Robert