  • Data: 2003-07-28 21:18:12
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie dezinformuje. Napisalem tylko to co przeczytalem dzisaiaj w liscie od
    > Nordei w ktorym byla nowa TOiP.
    >
    > <cytat>
    > Oferta wazna od momentu konwersji informatycznej do 30.06.2004r
    > Zawarte ponizej stawki prozwizji i oplat beda mialy zastosowanie wobec
    > klientow dawnego LGnet, od dnia konwersji informatycznej, planowanej przez
    > Bank na listopad 2003.
    > 2. Prowadzenie rachunku 3zl.
    > 7.2. Przelew do innego banku 0,60 zl.
    > </cytat>
    >
    > Sam bylem zdziwiony tym co dostalem, czytajac na grupie, ze mialo byc bez
> [...]

    To w takim razie to baaaardzo dziwne, bo ja mam tak:

    <cytat>

    Toip dla klientow d/Lgnet (oferta wazna od momentu konwersji informatycznej do
    30.06.2004 r.)

    Prowadzenie rachunku bez oplat
    przelew do innego banku bez oplat
    wydanie karty uwierzytelniajacej bez oplat
    <cytat/>

    Mamy konta w innym banku?

    Pozdrowienia,
    Glenn