  • Data: 2003-07-28 21:23:31
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > To nie są bzdury, ani dezinformacja.

    Owszem jest. Mam przed soba list z Nordeii.

    > Obecna TOiP LGnet obowiązuje do "momentu konwersji informatycznej planowanej
    > na listopad 2003", natomiast ta niekorzystna dla klientów TPiO obowiązywać
    > będzie od "momentu konwersji informatycznej planowanej na listopad 2003" do
    > 30 czerwca 2004. Po 30 czerwca 2004 będzie z pewnością jeszcze bardziej
    > niekorzystna TPiO :-(

    Nie. Obecna toip obowiazuje do listopada 2003. Od listopada 2003 do 30.04.2003
    obowiazuje toip przejsciowa (mam ja teraz przed soba, byla dolaczona do listu w
    sprawie fuzji), ktora jest identyczna z obecna toip (oprocz oplaty za
    nieobowiazkowy token). Od 30.04.2003 bedzie pewnie toip Nordei (3 zeta za konto
    i 0,6 za przelew - wtedy im podziekuje :-)) Z listu ponadto wynika, ze od
    listopada unordeowione (czytaj: zrownane w dol) bedzie oprocentowanie. Tyle.

    Pozdrowienia,
    Glenn