  • 1. Data: 2003-07-28 11:30:56
    Temat: Co teraz robić po LG ?
    Od: "mg" <p...@w...pl>

    to jaki teraz bank elektroniczny ( taki bez opłat i prowizji za
    przelewy )? wszelkie sugestie bardzo peroszę na priv-a mg

  • 2. Data: 2003-07-28 17:02:16
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "mg" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > to jaki teraz bank elektroniczny ( taki bez opłat i prowizji za
    > przelewy )? wszelkie sugestie bardzo peroszę na priv-a mg

    Po pierwsze: dlaczego na priva? Niech inni też skorzystają z porad ;-)
    Po drugie: Dlaczego po LG? Póki co nic się z LGNecie nie zmieniło w TOiP -
    a póki nie znamy szczegółów nowej oferty - nie ma powodu do paniki...

    Jedynie dla tych, którzy posiadają LGNet jako jedyne konto - rekomendowałbym
    otwarcie jakieś alternatywy - VWBank or mBank or Lukas.
    Ale czy tej grupie są tacy, co mają konto tylko w jednym banku? ;-)

    RJCz

  • 3. Data: 2003-07-28 18:07:37
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    TOiP -
    > a póki nie znamy szczegółów nowej oferty - nie ma powodu do paniki...

    Ale od listopada sie zmieni. Dostalem dzisiaj nowa ToIp obowiazujaca od
    listopada do czerwca:
    Oplata za prowadzenie - 3 pln/msc
    Przelew - 0,60 pln

    Pozdr. Michal

  • 4. Data: 2003-07-28 18:08:13
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    > Po pierwsze: dlaczego na priva? Niech inni też skorzystają z porad ;-)

    Przyłączam się.

    > Po drugie: Dlaczego po LG? Póki co nic się z LGNecie nie zmieniło w
    TOiP -
    > a póki nie znamy szczegółów nowej oferty - nie ma powodu do paniki...

    Właśnie dostałam list od Nordei wszystko pozostanie tak jak jest do
    listopada, a potem wchodzi TOiP Nordei nawet mi ją wysłali jako załącznik.
    Stawiają ultimatum:
    "Wypowiedzenie upływa w terminie 58 dni od dnia wysłania niniejszego pisma,
    z zastrzeżeniem, iż Bank w terminie 28 dni od daty wysłania niniejszego
    pisma, otrzyma prawidłowo wypełniony i podpisany "Wniosek o rozwiązanie
    umowy o prowadzeniu rachunku..."

    Jeśli umowy nie rozwiążę to w listopadzie przyjdzie nowa umowa i pakiet
    startowy.

    Nie wiem czy skoro nie chcę mieć konta w Nordei na ich warunkach to mam
    teraz złożyć to wypowiedzenie czy spokojnie poczekać do listopada a potem
    nie podpisać nowej umowy? Czy też jeśli teraz nie wypowiem to w ten sposób
    zobliguję się do jej podpisania?

> [...]
    > otwarcie jakieś alternatywy - VWBank or mBank or Lukas.
    > Ale czy tej grupie są tacy, co mają konto tylko w jednym banku? ;-)

    No właśnie są :( Wcześniej miałam rachunek w PeKaO SA, ale stwierdziłam, że
    to z byt kosztowna fanaberia, LGNet spełniał wszystkie moje potrzeby więc
    tamto zamknęłam.
    Czekam na porady co dalej.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 5. Data: 2003-07-28 20:49:12
    Od: r...@o...pl

    > Ale od listopada sie zmieni. Dostalem dzisiaj nowa ToIp obowiazujaca od
    > listopada do czerwca:
    > Oplata za prowadzenie - 3 pln/msc
    > Przelew - 0,60 pln
    >
    > Pozdr. Michal

    Ale za token 20zł, a w przypadku rezygnacji 20zł za każdy m-c. Chyba, ze token
    nie jest obowiązkowy.
    RP

  • 6. Data: 2003-07-28 21:02:45
    Od: g...@o...pl

    > Ale od listopada sie zmieni. Dostalem dzisiaj nowa ToIp obowiazujaca od
    > listopada do czerwca:
    > Oplata za prowadzenie - 3 pln/msc
    > Przelew - 0,60 pln

    Bzdury. Toip Lgnet obowiazuje do 30.06.2004. Nie dezinformuj, co?

  • 7. Data: 2003-07-28 21:05:24
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > Ale za token 20zł, a w przypadku rezygnacji 20zł za każdy m-c. Chyba, ze
    token
    > nie jest obowiązkowy.

    Nie jest obowiazkowy, zamiast niego mozna wziazc tan.

    Pozdr. Michal

  • 8. Data: 2003-07-28 21:11:06
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > Bzdury. Toip Lgnet obowiazuje do 30.06.2004. Nie dezinformuj, co?

    Nie dezinformuje. Napisalem tylko to co przeczytalem dzisaiaj w liscie od
    Nordei w ktorym byla nowa TOiP.

    <cytat>
    Oferta wazna od momentu konwersji informatycznej do 30.06.2004r
    Zawarte ponizej stawki prozwizji i oplat beda mialy zastosowanie wobec
    klientow dawnego LGnet, od dnia konwersji informatycznej, planowanej przez
    Bank na listopad 2003.
    2. Prowadzenie rachunku 3zl.
    7.2. Przelew do innego banku 0,60 zl.
    </cytat>

    Sam bylem zdziwiony tym co dostalem, czytajac na grupie, ze mialo byc bez
    zmiany TOiP do konca czerwca.

    Pozdr. Michal

  • 9. Data: 2003-07-28 21:17:54
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    g...@o...pl napisał(a):

    > Bzdury. Toip Lgnet obowiazuje do 30.06.2004. Nie dezinformuj, co?

    To nie są bzdury, ani dezinformacja.
    Obecna TOiP LGnet obowiązuje do "momentu konwersji informatycznej planowanej
    na listopad 2003", natomiast ta niekorzystna dla klientów TPiO obowiązywać
    będzie od "momentu konwersji informatycznej planowanej na listopad 2003" do
    30 czerwca 2004. Po 30 czerwca 2004 będzie z pewnością jeszcze bardziej
    niekorzystna TPiO :-(

    Pozdr.,

  • 10. Data: 2003-07-28 21:18:12
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > </cytat>
    >
    > Sam bylem zdziwiony tym co dostalem, czytajac na grupie, ze mialo byc bez

    To w takim razie to baaaardzo dziwne, bo ja mam tak:

    <cytat>

    Toip dla klientow d/Lgnet (oferta wazna od momentu konwersji informatycznej do
    30.06.2004 r.)

    Prowadzenie rachunku bez oplat
    przelew do innego banku bez oplat
    wydanie karty uwierzytelniajacej bez oplat
    <cytat/>

    Mamy konta w innym banku?

    Pozdrowienia,
    Glenn