  • Data: 2003-07-28 21:27:51
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To w takim razie to baaaardzo dziwne, bo ja mam tak:
    >
    > <cytat>
    >
    > Toip dla klientow d/Lgnet (oferta wazna od momentu konwersji
    informatycznej do
    > 30.06.2004 r.)
    >
    > Prowadzenie rachunku bez oplat
    > przelew do innego banku bez oplat
    > wydanie karty uwierzytelniajacej bez oplat
    > <cytat/>
    >

    > Mamy konta w innym banku?

    Mozliwe, ze dziela klientow na lepszych i gorszych. Widocznie uznali, ze
    przy saldzie saldzie (ok. 1000pln), ktore utrzymywalem i operacjcach, ktore
    wykonywalem (konto praktycznie martwe, sr. raz na m-c platnosc karta i
    przelew) nie oplaca im sie prowadzic za darmo konta i realizowac bezplatnych
    przelewow. Jednak sa to tylko moje przypuszczenia.

    Pozdr. Michal