  • Data: 2015-01-25 10:11:50
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-25 o 09:59, Budzik pisze:
    > Zdania sa podzielone, ale np. to ze takie millenium franka miało tylko w
    > nazwie kredytu to akurat pewnik - wiec Millenium zarobiło...

    Chwila. Bo aż taki obeznany nie jestem :-)

    Mój bank - Milenium - nie kupowało tego franka tylko mnie oszukało że
    kupuje zarabiało na spredzie a teraz chce ode mnie do spłacenia zamiast
    60 to 90 tys zł + oczywiście odsetki (fakt małe) i prowizję oczywiście???

    Przecież to kryminał a przynajmniej umowa kredytowa musi być uznana za
    nieważną.
    Ja pier...