  • Data: 2015-01-25 04:30:25
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 54c3a46d$0$10754$6...@n...neostrada.pl

    > Ale jak to czytam to mi się scyzoryk otwiera.

    Szwajcarski scyzoryk? ;)

    > Jak pazernym można być, jak wymyślać podstępne sztuczki żeby wydrzeć parę złotych i
    jak nieudolne jest państwo które na to pozwala
    > biorąc tyle kasy za socjalistyczną opiekę.
    > Cały ten nadzór bankowy powinien siedzieć w kryminale.

    Pomyśl o Plichcie i jego ofiarach.
    SKOKom dano miliardy na ratunek -- zaś Plichcie?...

    Jednym powodzianom (nawet tym, którzy nigdy na oczy nie
    widzieli powodzi) rozdano majątki, innym zaś (a wśród
    nich także prawdziwym powodzianom, którzy stracili
    w efekcie powodzi dorobek życia, lub znaczącą część
    tegoż majątku) dano na chleb z masłem... I być może
    na chustki do otarcia łez...

    To państwo dobrodzieja-Tuska.

    Aby było jasne -- nie mówię, że Kaczyński byłby lepszy.
    Tusk był (jest nadal?) populistą. Zależało mu za wszelką
    cenę na stanowisku premiera, bo albo byłby premierem, albo
    byłby nikim. Zależało -- więc rozdawał na prawo i na lewo
    to, co miał, czy raczej to, co pożyczał i zbierał w podatkach... :)

    Następnie zabrał szmal z OFE, podniósł wiek emerytalny i zwiał do UE...

    Co byśmy powiedzieli o Gomułce czy Gierku, gdyby któryś z nich
    po (a raczej -- w trakcie) owocnej ;) kadencji wyjechał do Moskwy,
    aby tam objąć ważne stanowiekso Rady Wzajemnej Pomocy Gospodarczej?

    Jasne -- powiedzielibyśmy że zdrajca uciekł do swych panów przed
    odpowiedzialnością...

    -=-

    IMO nie możesz winić polskiego nadzoru za wysoki obcego banku
    narodowego/centralnego...
    Natomiast IMO polski nadzór wiedział (nie z dokładnością do dnia) o tym, że franek
    skoczy w górę...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'