  • 11. Data: 2002-04-12 19:26:54
    Temat: Re: Co o tym myslicie... :)
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Szymon wrote:

    > Swoja droga to ciekawe... Ile % domowego budzetu przecietny uzytkownik KK
    > pokrywa nia? Czynsz poki co chyba sie nie da i na poczcie za znaczki tez nie
    > zaplace... :-)

    Dzięki mojemu kochanemu pracodawcy, z którym za firmowe zakupy rozliczam
    się gotówką (lub przelewem) u mnie to jest jakieś 300% budżetu:-))

    pzdr

    Tomek

  • 12. Data: 2002-04-12 19:26:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 07:36:21PM +0200, Szymon wrote:

    > A nielepsza VE Inteligo? Tez mozesz ladowac, rozladowac konto... Albo VC
    > debetowa chocby BZ WBK? Wlasnie sie staram o takowa.

    Zapomniales o tym ze do VC bzwbk trzeba u nich wyrobic konto. A po co?

    > Rozumiem, sadzilem, ze chcesz od razu rachunek, bo wygodniej. Lukas daje KK
    > np. przy rachunku PRO za darmo. A ten rachunek jest calkiem niezle
    > oprocentowany.

    Ale karta jest malo zabezpieczona. Poczytaj troche o obu produktach,
    nie zwracaj uwagi tylko na to ze jedna drozsza od drugiej o 10zl.

    > hmmm... 760zl i placisz powiadasz 680... Ale to zdaje mi sie musialbys karta
    > placic, a jakos nie sadze, by w Polsce udalo Ci sie 90% wydatkow domowych
    > pokryc karta kredytowa...

    Zalezy od jakiej kwoty liczysz te 90%. Ale jesli jezdzisz samochodem,
    uzywasz komorki, robisz zakupy - to dla mnie bez problemu. Moje
    rachunki za karte to jakies 1.5-2k miesiecznie - sporadycznie wiecej.

    > Swoja droga to ciekawe... Ile % domowego budzetu przecietny uzytkownik KK
    > pokrywa nia? Czynsz poki co chyba sie nie da i na poczcie za znaczki tez nie
    > zaplace... :-)

    Alez czynsz to raptem 400zl - przeciez to nie jest jedyna rzecz jaka placisz.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-04-12 19:26:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 07:34:25PM +0200, blad wrote:

    > co wy opowiadacie - konto lokacyjne mozesz sobie prowadzic za darmo
    > masz przy tym darmowe wplaty gotowkowe i darmowe przelewy

    Oraz darmowe wyplaty ;-)

    > A jesli chodzi o EC/MC to podobno od poniedzialku CITI bedzie wydawal KK
    > MC - prawdziwa kredytowke MC podobno na takich samych zasadach jak KK VC
    > tylko o 10 zl drozej. To moze byc dobra oferta jesli sie ja bedzie splacac
    > w terminie ;-))

    A ja MC nie bede chcial. MC do transakcji internetowych w moim pojeciu
    nadawac sie nie bedzie.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-04-12 19:55:44
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > Zapomniales o tym ze do VC bzwbk trzeba u nich wyrobic konto. A po co?

    Tak, przepraszam. mam darmowe, stad mnie ponioslo z zachwytem :-)

    > Zalezy od jakiej kwoty liczysz te 90%. Ale jesli jezdzisz samochodem,
    > uzywasz komorki, robisz zakupy - to dla mnie bez problemu. Moje
    > rachunki za karte to jakies 1.5-2k miesiecznie - sporadycznie wiecej.

    Sporo... Ale znow dochodzimy do tego, ze zalezne jest wszystko od potrzeb. U
    mnie rachunki za karte to jakies 300zl miesiecznie - VE starcza.

    > Alez czynsz to raptem 400zl - przeciez to nie jest jedyna rzecz jaka
    placisz.

    Zgadza sie. Marzy mi sie np. platnosc karta na poczcie... Duzo tam
    zostawiam... Albo Biedronka czy Edeka (takie markety) zeby mialy POS, a nie
    tylko gotowke.

    pzdr

  • 15. Data: 2002-04-12 20:07:51
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 09:55:44PM +0200, Szymon wrote:

    > Tak, przepraszam. mam darmowe, stad mnie ponioslo z zachwytem :-)

    Wiesz, ja dostalem VC z multi za free - ale szczerze mowiac jest to
    doskonale przygotowan karta i jesli bym mial rezygnowac z citi to na
    pewno wlasnie ja bym bral.

    > Zgadza sie. Marzy mi sie np. platnosc karta na poczcie... Duzo tam
    > zostawiam... Albo Biedronka czy Edeka (takie markety) zeby mialy POS, a nie
    > tylko gotowke.

    Coz, mozemy tylko pochlipac - ja tez bym bardzo chcial miec sklep
    karciany pod nose - nawet niech sobie dolicza ten 1% (po polowie
    koszty obslugi - moje i sklepu). Ech ...

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-04-13 05:28:50
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > karta kosztuje 85 PLN w pierwszym roku i 30 PLN w kazdym nastepnym

    ???
    Gdzie jest info i tym ze w kazdym nastepnym roku karta kosztuje 30 zl ?
    Widze tylko pozycje: Opłata roczna za wydanie i korzystanie z karty głównej
    85 zl.
    Nie ma nic o kolejnych latach.

    MichalL

  • 17. Data: 2002-04-13 12:33:14
    Od: "Chris" <c...@h...com>

> [...]
    > Gdzie jest info i tym ze w kazdym nastepnym roku karta kosztuje 30 zl ?
    > Widze tylko pozycje: Opłata roczna za wydanie i korzystanie z karty

    http://www.bankier.pl/produkty/karty/cards_list/inde
    x.html?uni_key=101

    Chris

  • 18. Data: 2002-04-13 14:00:10
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Chris wrote:

    > no ale widzisz, w przypadku Raiffeisena wyplata gotowki z ich wlasnego
    > bankomatu przy uzyciu karty kredytowej VC odbywa sie ***bez powizji***;

    Ale z odsetkami. Zawsze.

    pzdr

    Tomek

  • 19. Data: 2002-04-14 07:59:24
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@h...com> napisał w wiadomości

    > głównej

    > http://www.bankier.pl/produkty/karty/cards_list/inde
    x.html?uni_key=101

    > Chris

    To jest pomylka. Gdyby tak naprawde bylom juz dawno bym kupil te karte.
    Niestety, roczna oplata to 85 zl. Co roku.
    Wiec co kosztuje 30 zl ?

    Opłata za wydanie karty nowej w miejsce karty zastrzeżonej 30 zł

    MichalL

  • 20. Data: 2002-04-15 10:17:15
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    MichalL wrote:

    > To jest pomylka. Gdyby tak naprawde bylom juz dawno bym kupil te karte.
    > Niestety, roczna oplata to 85 zl. Co roku.
    > Wiec co kosztuje 30 zl ?
    >
    > Opłata za wydanie karty nowej w miejsce karty zastrzeżonej 30 zł

    A ile kosztuje zastrzeżenie i do kiedy jest ważna ta karta wydana w
    miejsce zastrzeżonej?:-))

    pzdr

    Tomek