  • 21. Data: 2008-01-12 09:46:34
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sty, 09:45, "koala" <k...@p...fm> wrote:

    > A panienka z drugiej strony telefonu się upierała że jest 8 procent ;-) i
    > "bez prowizji i opłat" ;-)
    > (jak mnie proponowali to RSO wychodziło prawie dokładnie 2x tyle co mówili -
    > opierają to na nieświadomości matematycznej większości klientów)

    Z czegos musza finansowac darmowe i nieoprocentowane przelewy za
    media ;)

  • 22. Data: 2008-01-12 12:26:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    chrisek <c...@u...pl> writes:

> [...]
    > limit na KK, ale oni proponują mi kredyt gotówkowy zamiast tego co
    > chcę. Faktem jest, że chyba wyczerpałem zdolność kredytową, ale skąd

    Wieksze oprocentowanie pozwala na wieksze ryzyko.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2008-01-12 16:22:17
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Wieksze oprocentowanie pozwala na wieksze ryzyko.

    Chyba oprocentowanie KK jest większe, niż KG :)

  • 24. Data: 2008-01-12 16:25:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > mówili -
    > opierają to na nieświadomości matematycznej większości klientów)

    RRSO w Citi jest >20% i przy tych ich super ofertach trzeba o to pytac...

    w kazdym razie Citi jest dziwne, jak mialem u nich tylko kk i
    wykorzystywalem ok. 1000zl limitu miesiecznie (polowa to przelewy)
    to dzwonili i proponowali jakies ogromne kwoty kredytu gotowkowego....

    teraz mam tam tez konto direct (wplywy zwalniajace z oplaty), na kk robie
    3x wiekszy obrot, ale bank nie proponuje juz tak wysokich
    kredytow...czyzbym stal sie mniej wiarygodny?

    pozdr.
    RobertS

  • 25. Data: 2008-01-12 16:35:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sty, 16:25, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    > 3x wiekszy obrot, ale bank nie proponuje juz tak wysokich
    > kredytow...czyzbym stal sie mniej wiarygodny?

    Jestes nieoplacalny.
    Widac, ze jesli wezmiesz kredyt to solidnie go splacisz (o ile dasz
    sobie wcisnac drogi produkt) bez kar za opoznienia w splacie rat i
    innych takich.

    Z tego co ostatnio wyczytalem, to najwartosciowszym kredytobiorca dla
    banku jest staruszka, nieprzytomnie sie zadluzajaca nieubezpieczonymi
    kredytami, posiadajaca mase spadkowa. Bank przyczaja sie po smierci
    delikwentki, odczekuje pol roku - a potem uderza do spadkobiercow
    (ktorzy juz nie moga odrzucic spadku - jesli jakis byl, o przejecie
    kredytu z odsetkami.

  • 26. Data: 2008-01-12 16:55:32
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "krzysztofsf" e...@f...goo
    glegroups.com

[...]

    I dobrze by było, gdyby tak zwane państwo ukróciło ten proceder.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 27. Data: 2008-01-12 18:26:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...

[...]

    Nie wiem gdzie to czytales, ale chyba ktos malo zorintowany to pisal. Wiesz
    ile trwa egzekucja? Jaka jest jej skutecznosc? Czemu banki nie daja kredytow
    opoznijacych sie z ich splata?

    MK

  • 28. Data: 2008-01-12 21:31:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    chrisek <c...@u...pl> writes:

    > Chyba oprocentowanie KK jest większe, niż KG :)

    Czesto nawet nominalne oprocentowanie KK jest nizsze niz tych
    "kredytow".

    Natomiast tu raczej chodzi o rzeczywiste przychody z odsetek (i pewnie
    innych kar za brak splaty itp) - wielu klientow splaca KK w GP
    i dlatego rzeczywiste zaplacone na rzecz banku odsetki sa/moga byc
    mniejsze.

    A jak ktos przestanie splacac to fakt, ze naliczone mu odsetki beda
    duze nie pocieszy specjalnie banku, jesli nie da sie odzyskac kapitalu.

    Przy "kredycie" wszyscy splacajacy daja duzy zysk bankowi, przy KK
    - nie bardzo.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 29. Data: 2008-01-12 21:43:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sty, 18:26, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > ile trwa egzekucja? Jaka jest jej skutecznosc? Czemu banki nie daja kredytow

    Pomysl chwile nad jednym.
    Niedawno banki nie dawaly praktycznie zadnych kredytow ludziom powyzej
    65-ego roku zycia, poniewaz byli nieubezpieczalni.
    Obecnie moja mama w wieku ponad 85 lat, jest bombardowana przez Lukasa
    propozycjami kredytow na kilkanascie tysiecy, dwa-trzy razy w roku.
    Kilkakrotnie czytalem rowniez wpisy ludzi zaskoczonych roszczeniami
    banku o swiadczenia za zmarlego rodzica.

    Mi jak najbardziej powyzszy artykul wydaje sie zgodny z tendencja,

  • 30. Data: 2008-01-12 21:59:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "MK" fmb0oc$m1h$...@i...gazeta.pl

    > Nie wiem gdzie to czytales, ale chyba ktos malo zorintowany to pisal. Wiesz
    > ile trwa egzekucja?

    Czas to pieniądz, więc wystarczy dodać stosowne odsetki. :)

    > Jaka jest jej skutecznosc?

    IMO sądy mamy dobre. :)

    --
    ____