    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Date: Sat, 12 Jan 2008 22:31:30 +0100

    chrisek <c...@u...pl> writes:

    > Chyba oprocentowanie KK jest większe, niż KG :)

    Czesto nawet nominalne oprocentowanie KK jest nizsze niz tych
    "kredytow".

    Natomiast tu raczej chodzi o rzeczywiste przychody z odsetek (i pewnie
    innych kar za brak splaty itp) - wielu klientow splaca KK w GP
    i dlatego rzeczywiste zaplacone na rzecz banku odsetki sa/moga byc
    mniejsze.

    A jak ktos przestanie splacac to fakt, ze naliczone mu odsetki beda
    duze nie pocieszy specjalnie banku, jesli nie da sie odzyskac kapitalu.

    Przy "kredycie" wszyscy splacajacy daja duzy zysk bankowi, przy KK
    - nie bardzo.
    --
    Krzysztof Halasa