  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Date: Sat, 12 Jan 2008 17:25:02 +0100

    > A panienka z drugiej strony telefonu się upierała że jest 8 procent ;-)
    > "bez prowizji i opłat" ;-)
    > (jak mnie proponowali to RSO wychodziło prawie dokładnie 2x tyle co
    > mówili -
    > opierają to na nieświadomości matematycznej większości klientów)
    >
    > Pozdr,
    > Koala

    RRSO w Citi jest >20% i przy tych ich super ofertach trzeba o to pytac...

    w kazdym razie Citi jest dziwne, jak mialem u nich tylko kk i
    wykorzystywalem ok. 1000zl limitu miesiecznie (polowa to przelewy)
    to dzwonili i proponowali jakies ogromne kwoty kredytu gotowkowego....

    teraz mam tam tez konto direct (wplywy zwalniajace z oplaty), na kk robie
    3x wiekszy obrot, ale bank nie proponuje juz tak wysokich
    kredytow...czyzbym stal sie mniej wiarygodny?

    pozdr.
    RobertS