eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <477198d1$0$20726$f69f905@mamut2.aster.pl><fl1icg$44o$...@n...task.gda.pl
    >
    <4774f6c2$0$20757$f69f905@mamut2.aster.pl><flefn7$fd3$...@n...task.gda.pl
    > <477baa6d$0$26679$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <flta5d$abp$4@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <flta5d$abp$4@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Date: Tue, 8 Jan 2008 08:46:45 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Lines: 30
    Message-ID: <47831f43$0$26682$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 08 Jan 2008 06:59:15 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.71.23.189
    X-Trace: 1199775555 mamut2.aster.pl 26682 10.71.23.189:57000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433980
    [ ukryj nagłówki ]

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:flta5d$abp$4@news.dialog.net.pl...
    > Dnia Wed, 02 Jan 2008 17:01:02 +0100, ygreko napisał(a):
    [...]
    > A to już przerabiałem. Czy nie czasem miałeś to samo?
    >
    > Z ich FAQ:
    [...]
    > Należy pamiętać, aby środki na koncie dla automatycznej spłaty zadłużenia
    > na karcie kredytowej były dostępne w wymaganej wartości na 1 dzień
    > roboczy przed terminem płatności. Jeśli posiadasz konto w innym banku
    [...]

    No tak -- jest to sytuacja niestandardowa, ze trzeba miec saldo dzien
    roboczy wczesniej. Oczywiscie nie bylo informacji i stad to niedopatrzenie.
    Dzien roboczy wczesniej odpowiedniego salda nie bylo. Recznie przelalem
    calosc zadluzenia i poprosilem o przeksiegowanie kwoty minimalnej z powrotem
    na moje konto. Powiedziano mi, ze jeden raz w roku takie przeksiegowanie
    moga zrobic.

    Zgadzam sie -- rozpatrywanie reklamacji dziala calkiem niezle w tym banku
    (oczywiscie na tle innych bankow, a nie w ogole, bo w ogole to jest to taki
    'polski standard'), tylko szkoda, ze bank sam doprowadza do sytuacji, ze ta
    reklamacje trzeba skladac.
    Po prostu zarabiaja na tym, ze czesc ludzi nie zauwazy i odpusci, a oplata
    juz sie naliczy.

    Pzdr,
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1