eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online - coraz gorzej › Re: Citibank Online - coraz gorzej
  • Data: 2004-10-21 11:39:19
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    *Michał 'Amra' Macierzyński* wrote in <news:cl85i7$721$1@news.onet.pl>
    :

    > Daniel M.J. <q...@c...pbz_ROT_XIII> wrote:
    >> Tak tylko informuje, jesli komus sie przyda ta informacja.
    >
    > glupie jest, ze lokaty przezinternet juz zerwac sie nie da... Trzeba
    > dzwonic lub isc do placowki

    Głupi jest cały ten Citibank Online - już Handlobank miał lepszy
    serwis (stare dobre czasy).

    Najgłupsze czego doświadczyłem w Citi to zamykanie konta. Podpisałem
    sie pod dyspozycją zamknięcia (pani za ladą chyba 10 razy przełączała
    się między 3 działającymi aplikacjami zeby to zrobic) i już myślałem
    że to koniec.... a wtedy zobaczyła że miałem zdefiniowane szablony
    przelewów i... następny formularz (+10 min) żeby je skasować. Ku...a
    przecież to bez sensu bo zgłosiłem chęć całkowitego rozstania się na
    dyspozycji zamknięcia konta - dla nich nie było to logiczne.

    Chyba 30 min. im to zajęło - większość czasu to grzebanie w tych ich
    badziewnych aplikacjach. Burdello nie z tego ziemios.

    --
    Najlepsza definicja człowieka: niewdzięczny dwunóg.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1