eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online - coraz gorzej › Re: Citibank Online - coraz gorzej
  • Data: 2004-10-22 19:35:07
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Akurat mialem inne doswiadczenia. Jakis niedoinformowany pracownik
    Citiphone
    > stwierdzil, ze nie mozna zmienic daty wystawiania wyciagu z karty, a w
    > oddziale okazalo sie, ze mozna.
    był okres, że nie było możliwości zmiany tego terminu - od ok. 4 lat temu
    masz do wyboru zdaje sie 4 terminy, kiedy mogą wystawiać się wyciągi (poza
    kartą Elle, bo tu są chyba tylko2 terminy ). Ale zgadzam sie, ze trafiles na
    nowego - zwykle w Citiphone wiedza więcej niż w oddzialach

    >Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa obsługa
    > Ale wada: kosztuje. Moze niewiele, ale w sytuacji stalych lacz
    internetowych
    > to jednak koszt dodatkowy.
    ale nie jest to usługa obowiązkowa - mozesz z niej zrezygnowac

    > Nie chodzilo o fakt niedostepnosci, tylko o bledna informacje w serwisie.
    nie moze byc stałych godzin batch'a, bo nie jest to proces całkowicie
    autonomiczny - jego start jest uzależniony od zakończenia wszelkich innych
    dziannych procesów (przetwarzań w mniejszych systemach, księgowań itp.) a
    jego długość zależy od ilości danych do przetworzenia z danego okresu - to
    chyba oczywiste


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1