  • Data: 2004-10-22 16:25:05
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > używałem w mniejszym stopniu od fuzji. Te zmiany to kosmetyka.
    > Ogłaszają kolejne rewolucyjne zmiany - a to tylko korporacyjny bełkot.

    zeby nie byc goloslownym - początkowo CBOL umozliwial w zasadzie tylko
    przelewy zwykle (z biezaca data) i krótka hisotrię transakcji (3 m-ce), od
    tamtej pory dodano :
    przelewy z datą przyszłą, zlecenia stale, lokaty terminowe, przelewy
    zbiorcze, wyszukiwanie transakcji, mozliwosc pobrania historii transakcji w
    formacie xls i pdf, okresowe bilanse na koncie, przewalutowania, edycja
    odbiorcow (wczesniej mozna bylo tylko skasowac odbiorce), podłączenie do CBOL
    kont firmowych...
    tyle mi przyszło do głowy w ciągu 3 minut. zmian było dużo więcej - to nie
    jest kosmetyka