eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online - coraz gorzej › Re: Citibank Online - coraz gorzej
  • Data: 2004-10-22 18:40:48
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Seba <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości (in msg)
    news:claaft$fqe$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):
    > Konkluzja jesdt jedna - jeśli masz coś załatwic w Citi - dzwoń do
    > Citiphone lub rób sam przez Citibank Online

    Akurat mialem inne doswiadczenia. Jakis niedoinformowany pracownik Citiphone
    stwierdzil, ze nie mozna zmienic daty wystawiania wyciagu z karty, a w
    oddziale okazalo sie, ze mozna.

    > Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa obsługa (chyba że

    Ale wada: kosztuje. Moze niewiele, ale w sytuacji stalych lacz internetowych
    to jednak koszt dodatkowy.

    > coraz bardziej funkcjonalnie. Jesli chodzi o brak dostepnosci do
    > niektorych funkcji w godzinach 22:30 - 7-8:00 rano to żadna nowość, w


    Nie chodzilo o fakt niedostepnosci, tylko o bledna informacje w serwisie.

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."
    -- G. Kopaczewski "Global Nation. Obrazki z czasow popkultury"
    Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1