  • Data: 2004-10-22 13:59:46
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli chodzi o brak dostepnosci do niektorych funkcji w

    > Chyba nie używasz od początku....
    >
    > Jedyne zmiany jakie wprowadzili to:
    > -zmiana Handlonet na Citibank Online (bleeeeeeee - spadek
    > funkconalności o połowę)
    > -kompilacja citi online z serwisem informacyjnym (nawet wyglądu nie
    > zmienili - wpakowali staroć w ramkę)
    > -cofnięcie zmian z punktu wyżej
    >
    > I dalej żadnych tokenów, czy haseł jednorazowych w czasie gdy są
    > ulubionym celem hakerów.

    uzywam CBOL od poczatku, nie uzywalem handlonetu wiec nie mam porownania. Od
    wdrozenia CBOL (a wlasciwie Citidirect, bo tak sie pierwotnie nazywal, teraz
    Citidirect to suluga dla korporacji i duzych firm) zmienilo sie duzo, jesli
    nie widzisz tych zmian to wynika ze sam go nie uzywales od poczatku...
    A jakie zabezpieczenia mial handlonet ?? czyzby token ?