    From: xbartx <x...@b...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga
    Date: Sat, 27 Apr 2019 11:05:09 +0200

    On 26.04.2019 09:53, Dawid Rutkowski wrote:
    > A w jakiej promocji miała być ta karta?
    > Mało wytrwały jesteś, 2 miesiące to obecnie standard oczekiwania na KK citi -
    oczywiście nie jest to dobre, ale jest jak jest, sami się zapchali promocjami, ale
    oferta jest tak dobra, że warto poczekać.
    > Zaś poddanie się na takiej głupotce jak konieczność zrobienia ponownie zdjęcia
    dowodu - i to tylko dlatego, że zdjęć robić nie potrafisz - już zakrawa na czarny PR.
    > Zrób to zdjęcie, weź nagrodę i zaraz kartę zamknij - dostaniesz jeszcze 100zł w
    ramach moneybacku 10%.
    > Jak moneyback dostaniesz, to kartę zamknij - w ten sposób najlepiej się zemścisz ;P

    Miałem ostatnio kk w Citi ale stwierdziłem, że mi to po prostu zbędne,
    mimo że darmowe. Jednak pamiętam że od koło pół roku jak nie lepiej Citi
    albo tnie koszty albo się po prostu zawija z PL. Po wprowadzeniu opłaty
    za partyline ich poczta wewnętrzna działała szybko i sprawnie ale po
    pewnym czasie to tak średnio czas odpowiedzi zrobił się tydzień jak nie
    lepiej. Placówki tylko w największych miastach, więc albo jak
    wspomniałem tną koszty albo się zawijają z PL - tak to widzę.

    Xenocide