  • Data: 2019-04-29 12:36:12
    Temat: Re: CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale po co Ci taka możność?

    Na przykład jak coś weryfikuję (najczęściej zdarza mi się w ostatnich
    dniach kwietnia).
    Jak dostaję PIT11 z PWN że tytułem praw autorskich dostałem tyle a tyle
    to sprawdzam, czy faktycznie suma przelewów od nich się zgadza.

    Wyobraźmy sobie, że:
    - oboje współwłaściciele konta dostają takie przelewy i z tego samego
    źródła,
    - wolą mieć do tego konto wspólne - nie trzeba kombinować z przelewami
    aby kasa na spłatę KK była tam gdzie akurat teraz potrzeba,
    - coś się nie zgadza - suma z ich 2 PITów się nie zgadza z sumą przelewów.
    I co oboje mają pisać do wydawnictwa, że gdzieś się coś nie zgadza, ale
    nie wiadomo u którego z nich.
    P.G.