  • Data: 2019-04-29 12:49:31
    Temat: Re: CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-26 o 19:29, J.F. pisze:

    > A tu jest pewnie pisane na zamowienie, wiec teoretycznie bank mowi czego
    > chce,
    > a programisci wykonawcy realizuja zgodnie z życzeniem ...

    Nigdy nie widziałem takiej specyfikacji, ale wyobrażam sobie, że jakby
    była 'do ostatniej śrubki' to właściwie programiści nie byliby potrzebni
    - jakiś automat wygenerowałby program.

    Może nikt nie zapisał oczywistej oczywistości.
    Może dla bankowca jest oczywiste, że przelew jest adresowany do odbiorcy
    zapisanego w przelewie, a programista jak miał wypełnić okienko a w nim
    wypisać odbiorcę - a co ja będę wyłuskiwał z przelewu (kontrolując
    format, jakieś akceptowane nie akceptowane znaki itp) skoro mam dane
    odbiorcy na tacy w postaci zalogowanego użytkownika. A może jak to pisał
    konto jeszcze nie mogło być wspólne.
    P.G.